کد خبر: ۸۰۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۴۹۴
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم تجدید میثاق اعضای دولت با آرمانهای امام راحل و شهیدان که صبح چهارشنبه و در آستانه دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: هنر امام این بود که ثابت کرد از معروف های بزرگ، ساختن نظام صحیح و عادلانه است.
روحانی: مشکلات ما عمدتا به فشار آمریکا و اذنابش برمی‌گردد؛ ظلم است کسی نظام و دولت را سرزنش کند| کسی نگوید دولت مذاکره کرد و پیش‌بینی نکرد آمریکا بعد دوسال عهدشکنی می‌کند| امام به جای حکومت اسلامی، جمهوری اسلامی اعلام کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری و اعضای هیأت دولت صبح امروز - چهارشنبه - در آستانه دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

رییس جمهوری در کنار مرقد مطهر و شریف امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، عید بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به آن روح بلند و ارواح طیبه شهدا و به ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان و علاقه مندان و عاشقان انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

روحانی ادامه داد: آنچه در 40 سال پیش در این سرزمین وقوع یافت یک حادثه استثنایی و کم نظیر تاریخی بود. عالم و فقید و مجاهدی که از حوزه علمیه قم برخاسته بود و در مسند استاد حوزه و مرجعیت، مردم شریف و عزیز ایران بود، اسلام، هویت دینی و هویت ملی ما را در خطر دید.

وی تصریح کرد: همان که او فرمود چون امروز اسلام در خطر است و اساس دین در خطر می باشد تقیه حرام است.

وی یادآورشد: این اجتهاد امام راحل بود که سرآغاز نهضت اسلامی در این سرزمین شد. اجتهاد او بود که تشخیص داد اساس اسلام اعتقادادت و فرهنگ دینی مردم در خطر قطعی قرار گرفته است و در این راه به همه پیروان خود و همه علاقمندان به کشور گفت تقیه حرام است.

رییس قوه مجریه با طرح این سوال که چه اتفاقی افتاد که در سال 41 و سپس در سال 42 شاهد یک حرکت مردمی شدیم؟، خاطرنشان کرد: این فقط اجتهاد امام و جهاد مردم بود. آنگاه که اجتهاد دقیق با تشخیص دقیق راه را پیش پای مردم بگذارد و مردم به صداقت، عدالت و ایمان او مومن باشند، این حرکت عظیم آفریده می شود.

روحانی ادامه داد: ایمان بود، اجتهاد هم بود اما امام خمینی (ره) توانست غبار از چهره اسلام بزداید. دین را زنده کند و بخش هایی از دین که کمتر درمورد وی گفته می شد یا کسانی بودند که در شرایط زمانه امکان بیان و تبیین و تحقق آنها وجود ندارد، او توانست برای مردم تفسیر کند.

وی همچنین گفت: این تفسیر امام (ره) از دین بود و این تببین و فهم ایشان از دین و شرایط زمان بود که توانست در مردم جامعه ما امید را به وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: امید به آینده بهتر، امید به سرزمین مستقل، امید به جامعه ای که مردم در آن جامعه حاکم باشند، امید به شرایطی که موازین اسلامی و دین برجامعه حکم فرما باشد. امام راحل توانست این امید را در مردم به وجود آورد و همین امید موجب پیوستگی وحدت و بسیج مردم بود.

رییس جمهوری با بیان این که قدرت امام خمینی (ره) ایجاد امید در مردم و بسیج جامعه میلیونی این سرزمین بود، افزود: قدرت بسیج کنندگی امام در تاریخ ایران بی نظیر بود، فتوا، کلام، سخنان ، اعلامیه و مصاحبه می توانست سراسر ایران را به حرکت درآورد.

روحانی تصریح کرد: آن نفس گرم امام بود که شرایط جدیدی را برای ایران عزیز فراهم کرد، آن هم در زمانی که هیچ کس فکر نمی کرد که دین بتواند حرکت عظیم و انقلابی را به وجود آورد.

وی یادآور شد: فکر می کردند دوران دین به سرآمده است. جایی هم اگر انقلاب و حرکتی بود، گاهی ناسیونالیستی بود، گاهی مارکسیستی بود، این که مردم فکر کنند که انقلاب اسلامی به وجود خواهد آمد برای بسیاری از مردم باورکردن آن سخت بود.

وی خاطرنشان کرد: همه معتقد به امر معروف و نهی از منکر بعنوان یک وظیفه بزرگ اجتماعی و اسلامی بودند، اما فکر می کردند سقف امر به معروف و نهی از منکر در ذیل یک حکومت خودکامه و استبدادی و در ذیل قدرت استعماری ابرقدرت های جهانی می توان تعریف کرد و فکر نمی کردند می توان این سقف را شکست.

رییس جمهوری ادامه داد: فکر نمی کردند که مخاطب امر به معروف و نهی از منکر می تواند دیکتاتور و مستبد زمان باشد. فکر نمی کردند که مخاطب امر به معروف و نهی از منکر می تواند قدرت های استبدادی جهانی و استعماری جهانی باشد.

روحانی گفت: هنر امام خمینی (ره) این بود که این سقف را شکاند، هنر و اجتهادتش این بود که گفت سقفی را برای امر به معروف و نهی از منکر نمی شناسیم. هنر امام این بود که معروف را به ما معرفی کرد و گفت معروف تنها عبادت، راستگویی تعاون و کمک به هم دیگر نیست.

وی افزود: یکی از معروف های بزرگ ساختن یک نظام صحیح عادلانه اسلامی است. امام نهی از منکر را و منکر را برای ما تبیین کرد که منکر فقط دروغ ، شراب و فاصله گرفتن از معنویت دین به تنهایی نیست.

وی تصریح کرد: استبداد و استعمار می تواند بزرگ ترین منکر در جامعه باشد. امام خمینی (ره) دین را احیا کرد و ابعاد آن را برای ما بیان کرد.

رییس دولت دوازدهم یادآور شد: ایشان بی تردید احیاگر بزرگ دین در عصر و زمان و دوران ما بود و توانست علاوه بر احیاگری دین انقلابی را معماری و طراحی کند، انقلابی که توسط تنها مردم در برابر قدرت ها، قدرت های داخلی و خارجی به پیروزی رسید.

روحانی اضافه کرد: هیچ کس فکر نمی کرد که مردم با دست خالی بتوانند در برابر قدرت عظیم رژیم استبداد در داخل کشور و حمایت بی دریغ همه قدرت ها و ابرقدرت ها از او (رژیم پهلوی) به رهبری فردی عالم، فقیه و مجاهد بتوانند از همه این سدها عبور کنند.

وی خاطرنشان کرد: او به ما یاد داد که چگونه به مردم اعتماد کنیم. او به ما فهماند که قدرت نرم بر قدرت سخت پیروز می شود.

روحانی گفت: امام یکی از شخصیتی هایی است که معتقد به توانمندی قدرت نرم بود و به همین دلیل مردم را بالاترین قدرت در یک کشور می دانست و به همین دلیل توانست بر قدرت سخت نظامی بر قدرت های بزرگ سیاسی جهانی پیروز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
2
حجت‌الاسلام حسن روحانی گفت: با بزرگ‌ترین فشار اقتصادی پس از انقلاب روبه‌رو هستیم اما با وحدت امید و نشاط از آن عبور خواهیم کرد.

آقای روحانی،
شعارتراپی مشکل‌گشا نیست، درمان اقتصاد ما فقط جذب سرمایه است تا مواد خاممان را که مفت می‌فروشیم تبدیل به فرآورده نماییم سپس بفروشیم تا بیست میلیون شغل در کشورمان ایجاد گردد.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
مرضیه‌هاشمی: از من عکس بی‌حجاب گرفتند

12 بهمن 1397 ساعت 9:09

مجری و خبرنگار پرس‌.تی.وی ماجرای دستگیری‌اش در آمریکا را افشا کرد.

مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری ارشد شبکه پرس.تی.وی شامگاه چهارشنبه به ایران آمد. او بدون هیچ دلیلی 11 روز در زندان‌های آمریکا بازداشت بود و مورد بازجویی قرار گرفت. مرضیه هاشمی امشب مهمان نادر طالب‌زاده در برنامه تلویزیونی عصر بود و درباره ماجرای دستگیری، بازداشت و همه آنچه بر او در این 11 روز گذشته صحبت کرد.

او در بخشی از صحبت‌های خود، تصریح کرد: همه سختی‌هایی که بر من وارد شد فقط به خاطر دیدگاه شیعی و انقلابی من بود، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را به مردم تبریک می‌گویم و بدانید که عکس‌العمل‌هایی که امروز می‌بینیم به خاطر اتفاقی است که چهل‌سال پیش در کشور ما افتاد و این بسیار مهم است. از مسئولان خواهش می‌کنم بیشتر با هم اتحاد داشته باشند بدانید که دشمن دوست دارد بین ما تفرقه بیندازد ما باید تلاش کنیم تا نقشه دشمن عملی نشود.

هاشمی ماجرای دستگیری‌اش در آمریکا را این‌طور عنوان کرد: "دستم را از پشت بستند؛ در واشنگتن از من آزمایش DNAگرفتند! از من عکس بی‌حجاب گرفتند. دستم و فقط من پرسیدم راجع به پسرم رضا ایشان آزاد است گفتند بله. داد زدم. بگذارید هواپیما سوار شود. چند تا می‌نشیند و گفتند ماشین سوار شوند این مأمور اف. بی آی پشت کمر دستبند بزند. چهار مأمور اف. بی.آی با اسلحه می‌خواستند اذیت کنند. هتل آن امشب ماندیم و فردا با هواپیمای خصوصی ما را به واشنگتن دی.سی بردند. اول مرکز اف.بی.آی آنجا اتفاقات مختلفی پیش آمد و گفتند متهم به جرمی نیستید؛ البته شاهد هستید. گفتم عجب! این رفتار با شاهد درست است؟

وی خاطرنشان کرد: یا به من گفتند ما باید DNA شما را بگیریم؛ من هم گفتم وقتی متهم نیستم و فقط شاهد هستم چرا باید DNA من را بگیرید؟ من نمی گذارم و آن‌ها گفتند باید این اتفاق بیفتد. مثل یک گوش پاک کن در دهانم گذاشتند و این آزمایش را گفتند. بعد بنده را از مرکز اف.بی.آی به زندان مرکزی واشنگتن دی.سی بردند و گفتند باید عکس بگیریم. در این راستا از من خواستند حجاب بردارم و من مقاومت کردم. گفتم زن مسلمان هستم و آزادی دینی در قانون اساسی آمریکا وجود دارد. آن‌ها مرا تحت فشار قرار دادند و من مقاومت می‌کردم. اما با فشار زیاد و شکنجه بی‌حجاب از من عکس گرفتند و بعد از عکس گرفتند روسری به من دادند.

این خبرنگار پرس.تی.وی با اشاره به زندان سرد و تاریک واشنگتن دی.سی گفت: یک زندان سرد و تاریک یک تخت آهنی داشتند نه ملحفه و پتویی و غیرانسانی برخورد کردند و طرف را خرد کنند. با غل و زنجیر مرا به دادگاه بردند و یک وکیل دولتی داشتم. به من گفتند شما الان نمی توانید شکایت کنید! من می‌گفتم با شاهد این طور برخورد نمی‌کنند. من از ملت ایران و مردم مهربان ایران تشکر می‌کنم که خیلی برای من زحمت کشیدند. من کار خبری‌ام را ادامه می‌دهم و شاید یک مقدار هم بر فعالیت‌های گذشته بیفزایم. این دستگیری و تحت فشار قرار دادن نشان از موفقیت و اقتدار جمهوری اسلامی دارد که چقدر این‌ها نگران چهل‌سالگی انقلاب اسلامی هستند. بدانید راه درستی می‌رویم. خداوند ان‌شاالله رهبر ما را نگه دارد و در این شرایط شاید بیشتر قدر و ارزش رهبر و جمهوری اسلامی را بدانیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
ترامپ: ایرانی‌ها آبروی آمریکا را برده‌اند

12 بهمن 1397 ساعت 9:13

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به دستگیری ۱۰ ملوان آمریکایی در آب‌های خلیج فارس گفت که ایرانی‌ها آبروی آمریکا را برده‌اند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه مدعی شد ایرانی‌ها با دستگیری ۱۰ ملوان آمریکایی، آبروی این کشور را برده‌اند.

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره نظرش در خصوص جمع‌بندی دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا که پایبندی ایران به برجام را تأیید می‌کنند گفت: «من با حرف‌های خاصی که آنها زدند، مخالفم. حرف‌های من درست است و گذشت زمان نشان خواهد داد که من درست می‌‌گویم.»

رئیس‌جمهور آمریکا اضافه کرد: «من فکر می‌کنم ایران، تهدید است؛ تهدیدی بسیار بزرگ است و فکر می‌کنم من با خاتمه دادن به توافق هسته‌ای احمقانه برجام کار بزرگی انجام دادم.»

وی در ادامه درباره برجام گفت: «[توافق هسته‌ای ایران]، توافقی وحشتناک و یکجانبه بود. اگر یادتان باشد آنها ۱۰ ملوان ما را در آب‌هایی که درباره آنها بحث وجود دارد دستگیر کردند و آبروی ما را بردند. البته قرار بود روز بعد به آنها پول پرداخت شود، بنابراین، در نهایت آنها را آزاد کردند.»

نیروهای مسلح ایران ۲۲ دی‌ماه سال ۱۳۹۴ سپاه پاسداران ١٠ نظامی متجاوز آمریکایی را که با دو فروند قایق به صورت غیر مجاز وارد آب‌های ایران در خلیج فارس شده بودند بازداشت کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن زمان در بیانیه‌ای اعلام کرد این دو شناور که به صورت غیرقانونی وارد آب‌های ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند، حدود ٢ کیلومتر در آب‌های کشورمان گشت زنی کردند که این اطلاعات برروی دستگاه جی پی اس آنها نیز ثبت بوده است.

ترامپ روز چهارشنبه در اقدامی که با واکنش‌های گسترده مواجه شد ارزیابی دستگاه‌های اطلاعاتی خودش درباره برنامه هسته‌ای ایران را زیر سوال برد.

او چهارشنبه توئیت کرد: «اما [ایران] یک منبع بالقوه برای خطر و مناقشه است. آن‌ها دارند راکت آزمایش می‌کنند (همین هفته پیش) و خیلی چیزهای دیگر و تا مرز خطر می‌آیند. الان اقتصاد آن‌ها دارد زمین می‌خورو همین تنها دلیلی است که آن‌ها را عقب نگه داشته است.

مراقب ایران باشید. شاید اطلاعاتی‌ها باید دوباره درس‌هایشان را مرور کنند.»

«دن کوتس» رئیس اطلاعات ملی ایالات متحده در گزارش سالانه «تهدیدات جهانی» که سه‌شنبه منتشر شد بار دیگر اذعان کرده بود که ایران به تعهدات خود ذیل توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ پایبند بوده است. این در حالی است که ترامپ اردیبهشت ماه امسال با «فاجعه‌بار» خواندن این توافق، دستور خروج آمریکا از آن را صادر کرد.

یکی دیگر از نکات مهم گزارش «تهدیدات جهانی» این بود که کوتس اعتراف کرده بود ایران به دنبال دستیابی به سلاح اتمی نیست. در بخشی از این گزارش آمده است: «ارزیابی ما کماکان این است که ایران فعلاً در حال انجام فعالیت‌هایی که طبق ارزیابی ما برای ساخت بمب هسته‌ای ضروری هستند، نیست.»
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۰:۱۰
بنده تعجب می کنم ازدولتمردان کشورمان که هنوزتشخیص نداده اند رئیس جمهورآمریکا درتحت کنترصهیونیست هاست! صهیونیسم هرگز اجازه نمی دهید دولتمردان آمریکا درجهت تضعیف رژیم غاصب اسرائیل اقدامی بکنند وپای قراردادی رامضاء نمایند.امروزهم ترامپ کل ثروتش درقبضه صهیونیست ها میباشد. بدون اجازه آنها آب نمی تواند بخورد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۰:۱۰
بنده تعجب می کنم ازدولتمردان کشورمان که هنوزتشخیص نداده اند رئیس جمهورآمریکا درتحت کنترصهیونیست هاست! صهیونیسم هرگز اجازه نمی دهید دولتمردان آمریکا درجهت تضعیف رژیم غاصب اسرائیل اقدامی بکنند وپای قراردادی رامضاء نمایند.امروزهم ترامپ کل ثروتش درقبضه صهیونیست ها میباشد. بدون اجازه آنها آب نمی تواند بخورد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۰:۱۳
آمریکا به همراه اروپا ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، تکفیری ها ودیگرگروه های تروریستی درسوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۰:۱۵
ملت ما هرگز جنایت حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران فراموش نخواهد کرد....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۰:۱۶
فرانسه در جنگ تحمیلی، یکی از کشورهای اصلی حامی صدام بود، کمکهای تسلیحاتی پاریس به بعثیها، فروش هواپیماهای سوپر اتاندارد و میراژ برای حمله به ایران، فروش موشکهای اگزوست به صدام و حتی سلاح شیمیایی تنها بخشی از اقدامات خصمانهای است که دولتهای پیشین فرانسه علیه ایران انجام دادهاند.

حامی تروریست ها!
فرانسه علاوهبر حمایت از گروهک تروریستی منافقین و تجهیز صدام در حمله به ایران، نقش ویژهای در حمایت از گروهکهای تروریستی در منطقه غرب آسیا و به ویژه در سوریه دارد.
کارشناسان بر این باورند که شرکتهای غربی از گروه تکفیری صهیونیستی داعش حمایت مالی کردهاند و فرانسه از همان آغاز تجهیزات نظامی و سلاح در اختیار این گروه تروریستی قرار داده است.
کارخانه فرانسوی«لافارژ»-اسفند 95- اذعان کرد که به گروههای تروریستی در سوریه کمک مالی کرده است.
بررسیهای بعدی مشخص کرد که این شرکت به طور مستقیم از داعش حمایت مالی کرده است.براساس مستندات به دست آمده، فرانسه برای گروههای تروریستی، دوربین دید در شب و سلاح و تجهیزات نظامی ارسال کرده است.
چندی پیش روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت: «فرانسه از گروههای مسلح [تروریستهای تکفیری] در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی میکند».
حال سؤالی که در افکار عمومی ایجاد میشود این است که فرانسه با کارنامه سیاه در منطقه و حمایت از گروههای تروریستی، آیا اصلا در جایگاهی هست که بخواهد درباره مسائل منطقهای اظهارنظر کند و یا راهکاری ارائه دهد؟!
فرانسه خود یکی از دلایل مشکلات موجود در منطقه است و پیش از آنکه بخواهد ژست یک مذاکرهکننده در امور منطقهای به خود بگیرد باید درباره حمایت و تجهیز گروهکهای تروریستی پاسخگو باشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۰:۱۷
درپاسخ به سران بی ادب فرانسه جنایتکار
77 کودک عضو داعش به فرانسه بازگشتند

تاریخ: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

بر اساس اعلام سازمان غیردولتی آمریکایی موسوم به مرکز سوفان، کودکان هدف اصلی راهبرد جذب افراط گرایان (تروريستهاي تکفيري) بودند و حدود 2000 کودک 9 تا 15 به خدمت گرفته و آموزش داده شدند و هفتاد و هفت نفر از آنان در حال حاضر در فرانسه به سر می برند.
حسن حسین جامع شناس در این مورد گفت: «هفتاد و هفت نفر از کودکان احتمالا از مناطق تحت اشغال (گروه وهابی صهیونیستی) داعش به فرانسه بازگشتند.»
بر اساس اطلاعات مرکز آمریکایی سوفان حدود 2000 کودک توسط گروه های افراطی جذب و در سوریه و عراق آموزش داده شدند. 450 فرد زیرر سن قانونی فرانسوی نیز در میان این گروه وجود دارند که این موضوع فرانسه را در صدر کشورهای درگیر در این ماجرا قرار می دهد.
این منبع با استناد به سخنان مسئولان فرانسوی تصریح کرد: «دو سوم این افراد به همراه والدین خود به این مناطق رفتند و یک سوم آنها نیز در آنجا به دنیا آمدند و کمتر از چهار سال سن دارند.»


غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های این کشورهای غربی با تروریست ها ارتباط دارند.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون با جنگ افغانستان تجارت می کند.
حضورآمریکا جنایتکار درافغانستان و منطقه ازسال 2001 تاکنون هیچ ارتباطی مبارزه با تروریسم، القاعده، طالیان وگروه های تروریستی ندارد.
آمریکا جنایتکارعامل تروریسم دولتی درمنطقه است.
حامی تروریسم دولتی آمریکا است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۰:۱۸
آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل بی ثباتی منطقه و جهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۰۰:۱۸
99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، یمن و سراسرمنطقه خاورمیانه هستند.

99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل اصلی جنگ درمنطقه هستند.

99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و گروه های تروریستی درمنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۷:۳۷
مذاکره با آمریکا جنایتکار نه تنها فایده ندارد، بلکه ضرر هم دارد.
کشورهای غربی جنایتکارلیاقت مذاکره را ندارند.
مذاکره با آمریکا جنایتکارهیچ مشکلی را حل نمی کند، را حل مشکلات را باید در داخل کشور جستجو کرد، نه اروپا
آمریکا جنایتکار ازابتدا به دنبال اجرای برجام نبود.
مذاکره با آمریکا ازابتدا اشتباه بود.
ملت ایران همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند.
مردم ایران جنایات آمریکا را فراموش نمی کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۳۸
صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند.
حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند


چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
تمام سازمان های بین المللی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۳۷
اعتراف رژیم صهیونیستی به مداوای تروریستها+ویدئو
اعتراف سرکردۀ النصره به دریافت کمک از "اسرائیل"
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۲
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازگروهک تروریستی منافقین درمنطقه وجهان حمایت می کنند.

باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازگروه های تروریستی درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۲
کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا ازسال 2003 تاکنون فقط روی کاغذ میز سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل با تروریسم درافغانستان ومنطقه خاورمیانه مبارزه می کنند.
کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا همچنان حامی تروریسم هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۳
کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا ازسال 2003 تاکنون درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه نقش دارد.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست کشورهای عربی، کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی و آمریکا درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت، خیانت، دخالت، مداخله، ستم وتجاوزاست رد پای مدعیان حقوق بشر را می تواند دید.
تمام سازمان های بین المللی درجنایت های کشورهای عربی، کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی و آمریکا شریک جرم است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۴
باراک اوباما بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا درمدت 6 سال است درسایه سکوت سازمان های مدعی حقوق بشرو نهاد های به اصطلاح بین المللی با همدستی وهماهنگی وهمکاری سران نجس وحشی بی شخصیت عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، قطر، امارات، اردن، ترکیه، تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی بیش از999 هزارنفرانسان های بی گناه را درسوریه، عراق، لبنان،یمن ومنطقه قتل عام کرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۴
جنایات حقوق بشرآمریکایی
آمریکایی ها جنایتکار درجهان مدعی دفاع ازحقوق بشر را دارند، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مردم دنیا هم ازسال 2001 تاکنون که هر روز شاهد جنایات وحشیانه وحشی گری آمریکا جنایتکاردرعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، سوریه، فلسطین، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان هستند ولی مستاسفانه سازمان های بین المللی هیچ کاری از دستشان برنمیآید.
حضورنظامی آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون درافغانستان ومنطقه غیرقانونی است.
فاجعه کشتار بی رحمانه بیش 999 هزارنفر ازمردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن ومنطقه ازسال 2001 تاکنون توسط نیروهای آمریکایی درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
ومجامع حقوق بشری ازسال 2001 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت کرده اند؟
و این درحالی است که سازمان های مدعی حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری نیروهای آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۵
اگر مسئولان دستگاه دیپلماسی ما از درایت و شم سیاسی برخوردار بودند، یکی از شروط تجارت با فرانسه را اخراج سازمان مخوف منافقین کوردل که دستش تا مرفق به خون هزاران شهید آلوده است قرار می‌دادند؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۶
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های این کشورهای غربی با تروریست ها ارتباط دارند.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون با جنگ افغانستان تجارت می کند.
حضورآمریکا جنایتکار درافغانستان و منطقه ازسال 2001 تاکنون هیچ ارتباطی مبارزه با تروریسم، القاعده، طالیان وگروه های تروریستی ندارد.
آمریکا جنایتکارعامل تروریسم دولتی درمنطقه است.
حامی تروریسم دولتی آمریکا است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۷
وقتی مایک پمپئو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه آمریکا جنایتکار باد دیگر ایران را به ایجاد بی ثباتی درمنطقه متهم کرد و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند آیا باز هم آقایان باید منتقدان خوشبینی به غرب را ترسو و بزدل بنامند؟
واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۴۷
99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، یمن و سراسرمنطقه خاورمیانه هستند.

99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل اصلی جنگ درمنطقه هستند.

99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و گروه های تروریستی درمنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۵۱
کشورهای اروپایی جنایتکار چشمشان را برموضوع دستگیری مرضیه هاشمی بسته اند.
کشورهای غربی جنایتکار حق ندارند درباره حقوق بشرحرف بزنند.
آمریکا و اروپا صلاحیت درباره حقوق بشر را ندارند.
کشورهای اروپایی جنایتکار چشمشان را برموضوع قتل فاشقجی بسته اند.
کشورهای غربی جنایتکار بزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند.
کشورهای غربی جنایتکار که ظاهر دم ازدموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل وکشتار درکشورهای دیگر بزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۵۲
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست
بسیاری ازآوارگان درسراسرجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکایی هستند.
سگ گره شمالی با شرفتر ازاین سران آمریکایی ها هستن.
مایک پمپئو تجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه آمریکا جنایتکار اگر واقعا مدعی حقوق بشریت است چرا دیکتاتورهایی مثل آل خلیفه و آل سعود که مردم این دو کشور را به ستود آورده اند حمایت نمی کند.
عربستان جنایتکار و امارات جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکار دیگر ازششم فروردین سال 94 به سرکردگی آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاردریمن آدم می کشند، مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا جنایتکار دنبال محکوم کردن ایران است.
رفتارمایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا جنایتکار دراین زمینه شرم اوراست.
عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۵۴
با فرانسه جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود و ازظلم کردن دست بردارد.
فرانسه جنایتکاربه همراه آمریکا جنایتکار ازسال 2015 تاکنون ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات عربستان سعودی و امارات درجنگ یمن بوده است.
فرانسه به همراه آمریکا ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت استفاده می کند.
دولت فرانسه بیشترین حمایت را از گروهک تروریستی منافقین کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۶:۵۸
دلارهای باد آورده نفتی عربستان سعودی درمدت8 سال است درخدمت تروریست ها وحامیانشان!
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
سیاست های نادرست وغلط عربستان سعودی علیه همسایگان خود خصمانه است.
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازداعش درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۷:۰۳
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
سازمان های بین المللی شریک جرم جنایات آمریکا و متحدانش درسراسرجهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۷:۰۳
تاریخ انتشار: سه شنبه 02 بهمن 1397 - 11:30

کشف انبار سلا‌ح‌های غربی تروریست‌ها در استان داریّای سوریه
سخنگوی نیروهای نظامی روسیه در سوریه، از کشف یک انبار تسلیحاتی شامل انواع سلاح‌های ضدتانک متعلق به گروه‌های مسلح غیرقانونی در استان "داریّا" سوریه خبر داد که اکثراً ساخت کشورهای شرق اروپا، فرانسه و آمریکا هستند.

به نقل از تسنیم، "والری اشکولنیک" سخنگوی نیروهای نظامی روسیه در سوریه اعلام کرد که نظامیان روسی انباری از تسلیحات نظامی در استان "دارَیّا"ی سوریه را کشف کرد‌ه‌اند که شامل انواع سلاح‌های ضدتانک می‌شود که توسط تروریست‌هایی که به‌تازگی خود را تسلیم کرد‌ه‌اند به‌جای مانده است.

وی گفت: «در این انبار تسلیحاتی نظامی قابل مشاهده است که طی چند شبانه‌روز گذشته از گروه‌های مسلح غیرقانونی که پیش از این عملیات تروریستی را در استان‌های جنوبی خاک سوریه، از جمله استان داریا، انجام داده‌اند، گرفته شده است».

این مقام نظامی از جمله سلاح‌های کشف‌شده، از نارنجک ضدتانک دستگاه پرتاب نارنجک، تعدادی سلاح‌های هدایت‌شونده ضدتانک که قادر به هدف قراردادن تأسیساتی در فاصله 4کیلومتری هستند و همچنین نارنجک‌های دست‌ساز نام برد.

به‌گفته وی، علاوه بر این، در انبار مهمات تروریست‌ها، مین‌های122میلی‌متری، سلاح‌های آتش‌زا و خمپاره و سکوهای پرتاب آن و تعدادی سلاح‌های تیراندازی کشف شده است. وی افزود: «تمام تسلیحات موجود در این انبار در آینده نزدیک نابود خواهند شد».

سخنگوی نیروهای نظامی روسیه همچنین درباره منبع جغرافیایی سلاح‌ها و مهمات به‌دست‌آمده در این انبار، یادآور شد که بر اساس نشانه‌های حک‌شده به‌روی نارنجک‌ها، آنها تولید کشورهای عضو سابق پیمان ورشو و همچنین برخی از آنها مین‌های کشف‌شده آمریکایی و فرانسوی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۷:۱۳
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به اندازه ۱۰۰ سال درآمد نفتی ما در منطقه برای کمک، حمایت، پشتیبانی ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهگ تروریستی منافقین، گروهک تروریستی جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، گروه های تروریستی و تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن ومنطقه خاورمیانه هزینه کرد، اما چیزی به دست نیاورد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۷:۱۰
آقای روحانی کشف بیش از ۸۰ هزار مواد محترقه در نهاوند، آیا آمریکا مقصر است.؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۱۷:۱۰
آقای روحانی کشف بیش از ۸۰ هزار مواد محترقه در نهاوند، آیا آمریکا مقصر است.؟
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
به آقای فلاحت‌پیشه عرض می‌کنم آیا اعتقاد به پاسخگو بودن در روز قیامت دارید؟! چه تضمینی وجود دارد که قدرت‌های شیطانی حق شرط ما را بپذیرند؟! پس چرا رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه هیچ تضمینی نمی‌دهند؟! برجام که برای آن تضمین دادند این حال و روزگارش است وای بر قرارداد بدون تضمین؟! از اعضای مجمع تشخیص مصلحت انتظار می‌رود با در نظر گرفتن رضایت خالق و منویات رهبری از تصویب لوایح و قوانین و قراردادهای ننگین به جد بپرهیزند.


پذیرفتن لوایح FATF به دلیل محدودیت‌های شدیدی که برای دور زدن تحریم‌های ظالمانه ایجاد خواهد کرد موجب جهش قیمت‌ها در بازار خواهد شد. امیدوارم مجمع تشخیص مصلحت نظام اولویت را به معیشت و اقتصاد کشور بدهد تا دشمن در جنگ اقتصادی بر علیه کشورمان ناکام بماند.


آمریکا و اروپا بر پذیرفتن لوایح ‌FATF، از سوی ایران اصرار دارند به این ترتیب بدون شک تصویب آن تهدید جدی علیه منافع ملی و امنیتی کشور خواهد بود، غربی‌ها به هیچ یک از تعهدات برجامی‌شان پایبند نبودند و در ادعایی مضحک عنوان می‌کنند پذیرفتن ‌FATF از سوی ایران می‌تواند مشکلات را حل کند!


گرانی‌های اخیر می‌تواند ساختگی و مهندسی‌شده باشد چرا که همزمان با بررسی لوایح پالرمو و ‌CFT در مراکز تصمیم‌گیری کشور اتفاق می‌افتد. دولت به هر قیمتی شده می‌خواهد این لوایح به تصویب برسند.


پالرمو تصویب شود بهانه دست شیطان بزرگ می‌افتد، تصویب نشود بهانه به دست دولت خواهد افتاد! دولت به جای توجه به حل مشکلات مردم، دغدغه حل مشکل و خواسته دشمنان را تعقیب می‌کند؟!


اگر تمام طرح‌ها و خواسته‌های شیطان بزرگ و متحدینش را هم بپذیریم نه تنها پیشرفتی در دستیابی به مزایای مراودات اقتصادی و سیاسی رخ نخواهد داد بلکه تسلط بی‌قید و شرط دشمنان را بر مردم و کشور خود شاهد خواهیم بود. نمونه‌اش برجام هسته‌ای است!


کاسبان برجام! سیب و گلابی برجام بدفرجام پیش‌کش، به درد فقرا برسید. گوشت از کیلویی صدهزار تومان گذشت.


آقای روحانی! از دور دوم شروع ریاست جمهوری شما قیمت بسیاری از اجناس در حالت خوش‌بینانه سه برابر شده است، قرار شما با ملت این بوده یا دلار هزار تومانی و ارزانی؟


چرا آقای روحانی حداقل همانند پوتین و اردوغان از مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا که به طور مستقیم از سوی ترامپ مورد حمله و زورگویی واقع شده حمایت نکرد؟! از چه ترس و واهمه داشت؟!


آقای رئيس‌جمهور توجه کنند که حقوق‌های سال 97 بر اساس گوشت 35 هزار تومانی بود حالا که جهاد کشاورزی می‌گوید 75 هزار تومان ولی 100 هزار تومان است، حقوق‌ها چقدر باید افزایش یابد؟!


با این صف‌های طویلی که هر روز در میادین تره‌بار شهرداری برای گوشت قرمز تشکیل می‌شود فقط و فقط ضد انقلاب و دشمنان خوشحال می‌شوند. دولت چرا و با چه هدفی این کار را انجام می‌دهد؟ چرا به رغم تولید کافی دام در کشور وضعیت توزیع گوشت این گونه است؟


آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در سال 85 در مصاحبه با نشریه راهبرد گفته انقلاب باید نرمالیزه شود بعد از آن آقای حجاریان نرمالیزاسیون آقای روحانی را به راستی پایان انقلاب معنا کرد. نکند که فشارها و مشکلات ساختگی امروز با هدف پایان دادن به انقلاب صورت می‌گیرد.


چرا نمایندگان برای جلوگیری از قاچاق موضوع سهمیه‌بندی بنزین را پیگیری نمی‌کنند؟ تا کی قرار است سوخت در کشور این‌گونه به هدر رود یا قاچاق شود؟! چه کسانی باید به این وضعیت نابسامان، سروسامانی دهد؟!


این خواسته زیادی از مجلس نیست که نمایندگان موافق و مخالف FATF، CFT و پالرمو را به مردم معرفی کنند تا با این شفاف‌سازی مشخص شود که کدام نمایندگان برای عزت کشور تصمیم گرفته‌اند و کدام نمایندگان حاضرند ایران اسلامی زیر چکمه‌های استکبار برود.


امام راحل(ره) مخالف اشرافی زندگی کردن مسئولان بودند. امروز عدم مسئولیت‌پذیری مسئولان سبب شده به جای رسیدگی به اوضاع اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم سرگرم برگزاری جشن تولد و... برای خودشان باشند.


آقای جهانگیری با بریدن کیک تولد برای چند نفر اشتغالزایی کردند! این را هم بر آمار اشتغال 97 اضافه کنید!


در شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد با وزارت نیرو که نقش واسطه را بین نیروگاه و وزارتخانه مربوطه بازی می‌کنند بودجه زیادی صرف تجهیزات غیرضرور ساختمان و تشریفات افراد مدیر می‌شود. با چنین وضعی معلوم است که برای تعمیر و تجهیز نیروگاه‌های کشور بودجه‌ای نمی‌ماند و دود آن باید به چشم مردم برود.


دولت مدام اعلام می‌کند بسته حمایتی به کسانی که درآمد کمتر از 3 میلیون تومان دارند تعلق خواهد گرفت. اقشار زیادی در جامعه هستند که درآمد کمتر از این مبلغ را دارند ولی سندی برای درآمد اندک ماهانه‌شان ندارند زیرا حق بیمه‌ای برای آنان پرداخت نمی‌شود و لذا از سبد حمایتی هم محروم‌اند. کاش دولت به جای پرداخت سبد کالای حمایتی فکری هم به حال بیمه و... این قشر می‌کرد.


نظارت بر اجرا و بازار که یکی از وظایف اصلی دولت است گویا کلا از برنامه‌های دولت حذف شده است. دو قرص و پماد گیاهی تولید داخل طی چند وقت اخیر بیش از 100 درصد با افزایش قیمت روبرو شده است. قرص سیلاکس که یک جعبه آن 5700 تومان بود به 12 هزار تومان رسید و پماد کالاندولا که 4800 تومان بود به ده هزار تومان رسید!


آقای ظریف در تاریخ 97/11/8 در مجلس شورای اسلامی باز هم سنگ برجام بدفرجام را به سینه می‌زد که ما به وظیفه خود عمل کردیم، آمریکا زیر قولش زد! بعد هم اعلام کردند مجلس از پاسخ وزیر قانع شد! کدام نمایندگان قانع شدند؟! وکیل الدوله‌ها یا همه نمایندگان؟! آیا شرایطی که رهبری، مجلس و شورای امنیت ملی قرار داده بود جناب وزیر اجرا کرد؟!


دو ماه به پایان سال باقی نمانده با این حال شرکت سایپا هنوز دعوتنامه فروش پراید موعد آبان ماه را صادر نکرده است در مورد قیمت هم هر روز یک نرخ را اعلام می‌کنند و روی اعصاب مردم راه می‌روند.


اپراتور همراه اول دنبال چیست که دستور قطع سرویس اینترنت را سخت کرده و با پایان یافتن اعتبار بسته مشکل حل نمی‌شود.


‌ با گذشت سه ماه از پاس‌کاری بین رده خدمتی و بنیاد شهید متاسفانه هنوز هم مشکل بیمه تکمیلی جانبازان مرتفع نشده است. چرا؟!


دولت مبلغ عیدی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی که 19 سال سابقه پرداخت حق بیمه و چهل سال سابقه کار دارند، نصف می‌کند در حالی که کارمند دارای یک سال سابقه‌کار این مبلغ را کامل می‌گیرد. چرا؟! این ظلمی است در حق کسانی که کارفرما حق بیمه این‌ها را (امثال ما را) یک سال در میان پرداخت می‌کرد! و کارگر و کارمند هم از ترس اخراج سکوت می‌کرد! و در وقت بازنشستگی هم برای این افراد کف حقوق ماهانه را هم نصف می‌کنند. الان حقوق من با این سابقه 40 ساله با 65 سال سن 700 هزار تومان است! این را به نمایندگان عرض می‌کنم. چون دولت به دنبال حفظ حقوق‌های نجومی اعضای خویش است و کاری به امثال ما ندارد.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
در موضوع قیمت مواد غذایی و به ویژه گوشت با توجه به سخنان یکی از دولتمردان آمریکا که گفته بود اگر مردم ایران غذا می‌خواهند باید به خواسته ما تن دهند، به نظر می‌رسد حرکات و عملکرد برخی مسئولان طبیعی نیست و ندانسته براساس نقشه دشمن گام برمی‌دارند.




اعضای دولت در برابر گرانی‌ها، نابسامانی‌های قیمت مسکن، گوشت مرغ و گوسفند و... اظهار می‌دارند مقطعی است!‌ این مقطعی را چه کسانی به وجود آورده‌اند! بله مقطعی است مثل ارز که به صورت مقطعی به 19 هزار تومان رسید. تا به 12 هزار تومان فعلی راضی شوند! باید دستگاه‌های نظارتی امنیتی و اطلاعاتی اهتمام ویژه‌ای در برخورد با این طیف داشته باشند!


معاون اول رئیس‌جمهور صحبت از تأمین گوشت شب عید مردم می‌کند در حالی که چند ماه است مردم برای تهیه گوشت به قیمت دولتی با مشکل مواجه هستند و هر روز ساعت‌ها در صف می‌ایستند.


گوشت کیلویی 100 هزار تومان یکی از دستاوردهای بزرگ برجام است. فراموش نمی‌کنیم که آقای رئيس‌جمهور فرمودند برجام برای کشور خیر کثیر بود. معلوم نیست با تصویب لوایح پالرمو و CFT خدای ناکرده چه عواقب تلخی در پیش روی مردم باشد.


این دولت اگر بخواهد می‌تواند با بسیج امکانات طی چند هفته گوشت قرمز گرم به قیمت کمتر از 50 هزار تومان به دست مردم برساند. ناراحت کردن ملت یک کار راحت برای دولت و دولتمردان شده است.


قیمت دلار به 12 هزار و 300 تومان و گوشت به کیلویی 103 هزار تومان رسیده است. با نزدیک شدن به 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نظر می‌رسد افراد نفوذی در دولت دنبال ایجاد دلمردگی و کم‌رنگ ساختن راهپیمایی 22 بهمن امسال هستند ما انقلاب را دوست داریم ولی از عملکرد دولت و دولتمردان ناراضی هستیم.


یک روز رب گوجه، یک روز پوشک نوزاد، یک روز گوشت گوسفندی،...! آیا غیر از این است که توطئه‌ای خارجی با حمایت عوامل داخلی در جریان است؟ قوه قضائیه باید هر چه زودتر پرده از این توطئه بردارد و با مسببان چنان برخوردی کند که دیگر کسی جرأت برهم زدن آرامش جامعه را نداشته باشد.


تنها قیمت گوشت نیست که لحظه‌ای در حال افزایش قیمت است در اکثر اقلام پرمصرف قیمت این هفته با هفته گذشته متفاوت است این موضوع برمی‌گردد به عدم نظارت دولت بر بازار بدین خاطر از دولت تقاضا دارم اگر توان اداره امور اقتصادی در جامعه را ندارد موارد را به قوه قضائیه اطلاع بدهد تا قوه قضائیه با قاطعیت وارد عمل شود.


مسئولان واداده و سست‌عنصر بدانند به رغم سنگ‌اندازی‌های آنان مردم فهیم کشور افتخارهای بدست آمده در انقلاب 40 ساله خود را هرگز فراموش نخواهند کرد.


کارهای دولت سر و ته ندارد و فاقد منطق است از یک طرف قیمت گوشت را به کیلویی 100 هزار تومان افزایش داده از سوی دیگر بنزین را لیتری هزار تومان نصف قیمت آب معدنی در اختیار ثروتمندان بی‌درد جامعه قرار داده است که صبح تا شب بسوزانند و هوای شهر را آلوده کنند.


به برکت اشراف ولایت به نیروهای مسلح، صنایع نظامی ما در منطقه حرف اول را می‌زند و در دنیا هم فکر کنم جزو 10 کشور برتریم. اگر بخش‌های اقتصادی دولت نیز به ولایتمداران حقیقی سپرده شود مشکلات لاینحل در این بخش هم به کلی حل می‌شود.


رئیس‌جمهور که در گذشته شاید حدیث مومن از یک سوراخ 2 بار گزیده نمی‌شود را بارها تکرار کرده باشند و تجربه دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی با اروپای بدعهد را در رابطه با هسته‌ای در کارنامه خود دارند و پس از آن برجام را؛ چرا برای بار سوم و شاید بیشتر می‌خواهند مجددا در پالرمو و FATF و CFT و... گزیده شوند؟! از آقایانی که نتوانستند از دولت خبیث آمریکا و اروپا تضمین بگیرند چگونه می‌توانیم تضمین بگیریم که در صورت تصویب و عدم حل مشکلات و ایجاد مشکلات برای نظام در برابر رسانه ملی از ملت عذرخواهی کنند و دیگر به هیچ عنوان در کار دولتی به کارگیری نشوند؟! اصلا امکان دارد؟!


وقتی برجام جواب نداده مجددا شاهد دنباله‌روی دولتمردان از غرب و غربی‌ها هستیم و با اینکه اعلام می‌کنند تصویب پالرمو و CFT مشکل اقتصادی را حل نمی‌کند ولی به هر قیمتی شده تلاش دارند این لوایح از تصویب بگذرد.


اگر FATF، CFT به سود کشور است چرا رسانه‌های ضد انقلابی مثل رادیو فردا این قدر تلاش می‌کنند که این لوایح به تصویب برسد؟


در توضیح اجرای برجام از سوی رئیس‌جمهور، وزیر و معاونان وزارت امور خارجه، مرتب وعده برداشته شدن تحریم‌ها در پی امضای آن به ملت داده می‌شد و این که دیگر هیچ تحریمی از سوی غرب علیه ایران اجرا نخواهد شد! خیلی دردناک است که علی‌رغم آن ادعاها، اتحادیه اروپا، چند وزارتخانه و سازمان را در نظام جمهوری اسلامی تحریم کرد! حالا تازه آن چند وزیر با نامه به رهبری می‌نویسند که برای الحاق به کنوانسیون‌های مشکل‌ساز پسابرجام دستور تسریع دهند! چرا در اقدامات این دولت همیشه توپ در زمین ملت ایران است؟!


یکی از کارشناسان اقتصادی گفته، اگر دولت و مجلس که این همه خود را برای تصویب FATF و CFT به آب و آتش می‌زنند 50 درصد همین تلاش و کوشش را برای معیشت و حل مشکلات مردم می‌کردند 50-60 درصد مشکلات جامعه حل شده بود!


از اول انقلاب تا الان بعضی از خواص روی مواضع صحیح انقلاب باقی نمانده‌اند و رنگ عوض کرده‌اند ولی مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف انقلاب همیشه بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت موضع گرفته و عمل کرده‌اند. مطالعه امروز این مواضع عبرت‌آموز و نشان از عمق اندیشه زلال ایشان در اسلام و ایستادگی در این راه دارد.


آقای رئیس‌جمهور به جای نظریه‌پردازی و نظر دادن در مورد حجاب به وظیفه اصلی خود که کارهای اجرایی کشور است بپردازد. مشکل این شده که هر کس به مسئولیت می‌رسد خودش را صاحب کشور می‌داند و می‌خواهد نقش ایدئولوگ را بازی ‌کند! در نتیجه کارهای مردم روی زمین می‌ماند.


وقتی آقای رئیس‌جمهور به احکام اسلامی و فقه آگاهی کافی ندارند عقل حکم می‌کند که بی‌پروا نظر ندهند و بی‌جهت حاشیه درست نکنند. چرا باید مشکلات اساسی مردم تحت شعاع قرار بگیرد.


سازنده فیلم تبلیغاتی دوره یازدهم ریاست جمهوری (آقای روحانی) چون به منتقد دولت تبدیل شده با شکایت دولتی‌‌ها به 4 ماه زندان محکوم شده است! این جالب و قابل تامل است و نشانه‌ای از میزان صدق ادعاهای دولت.


رئیس جمهور سال 92 در ایام تبلیغات انتخابات گفتند هم باید چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم! ولی با تدبیر دولت متاسفانه هیچ‌کدام نمی‌چرخند! با 35 سال سابقه‌کار و 000/200/1 دریافتی تامین اجتماعی چگونه می‌شود یک زندگی را اداره کرد؟! لطفا رئیس جمهور پاسخ دهند!


چکی به مبلغ 15 میلیون تومان برای 25 دی 97 به برکت بی‌سروسامانی وضع خودرو که به پول خرد مشتریان نیاز ندارند تحویل یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو دادم. امروز که 7/11/97 هست هنوز این پول را از حسابم برداشت نکرده‌اند! به خاطر این که فکر می‌کردم برداشت کرده‌اند تمام حساب و کتاب مالی‌ام را به هم ریخت! با تلفن‌هایی که دارند تماس گرفتم ولی هیچ‌کس پاسخگو نبود!
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
نیروهای مسلح و دانشمندان کشور در این 40 سال غیرممکن‌ها را ممکن کردند. یکی بعد از دیگری افتخار آفریده و دنیا را به شگفت و تعجب واداشته‌اند. چرا باید دولت آقای روحانی با بی‌تدبیری و سوءمدیریت برای توزیع گوشت مردم را هر روز در صف‌های طویل نگه دارد و با این کار به حیثیت نظام ضربه بزند؟ صداقت داشته باشند و کار را به اهلش واگذارند. نیروهای انقلاب خیلی راحت این مشکلات را حل می‌کنند.


آیا دولتمردان خجالت نمی‌کشند در فصل سرما مردم را برای چند کیلو گوشت یخی هر روز چند ساعت به صف می‌کنند. اگر برخی از نفوذی‌های در دولت هدفشان علامت دادن به بیگانگان برای فشار بیشتر است کور خوانده‌‌اند و نتیجه نخواهند گرفت.


وزرای دولت، کاش در نامه به رهبری به جای درخواست پذیرفتن ‌FATF راه‌کاری با تکیه بر امکانات بی‌شمار داخلی برای برون‌رفت از مشکلات ارائه می‌کردند.


هم در برجام با آمریکایی‌ها و هم در برجام با اروپایی‌ها رهبر معظم انقلاب فرمودند خوش‌بین نیستند و زمان صدق پیش‌بینی معظم‌له را به اثبات رساند. ولی دولت همچنان با آزمون و خطا خسارت زیادی به کشور و ملت وارد می‌کند.


دولتمردان مرعوب غرب مرتب جامعه را وسوسه می‌کنند که در صورت عدم تصویب لوایح پالرمو و CFT برای کشور و مردم مشکل بوجود خواهد آمد. بنویسید مگر مشکلی هم مانده که دشمنان در توان‌شان باشد و بر علیه ایران به وجود نیاورده باشند.


طیف اکثریت نمایندگان چگونه از سخنان آقای ظریف در تاریخ 97/11/8 قانع شدند که بسیاری از مردم قانع نشدند؟! وقتی دلسوزان نظام و حتی برخی دولتی‌ها اذعان می‌کنند خسارت محض، دستاورد هیچ؟! چطور آقای ظریف مدعی است برجام سود فراوانی داشته است؟


آقای ظریف بعد از چند سال مذاکره با آمریکایی‌ها وبه رغم همه هشدارهای رهبری و انتقادهای دلسوزانه منتقدین در پاسخ به تعدادی از نمایندگان مجلس گفته آمریکا زیر قول خود زد و برجام نتیجه نداد. اگر ایشان واقعا متنبه شده چرا برای تصویب پالرمو و CFT این طور خودش را به آب و آتش می‌زند؟


حال که بازی برد‌برد آقای رئیس‌جمهور به دلیل بی‌توجهی به نصایح دلسوزانه رهبری و انتقادهای منتقدین به باخت برد تبدیل شده چرا این خار را از گلوی مردم و نظام بیرون نمی‌آورند که همگان راحت بشویم. چرا مرتب بر زمین ماسه‌ای چنگ می‌زنند؟


برخی از مدیران که در این دولت طرح نرمالیزاسیون را دنبال می‌کنند حتما با خارج هماهنگ هستند. البته به رغم همه این سنگ‌اندازی‌ها انقلاب پیش خواهد رفت.


جناب ظریف! چه شده شما را که در مجلس شورای اسلامی، چهره‌تان خشن و برافروخته می‌شود و در برابر جنایتکاران عالم مثل کری بشاش و خنده‌رو هستید! آیا فراموش کرده‌اید «اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم» را! باز هم توصیه می‌کنیم مواظب باشید کلاه گشاد دیگری اروپا مثل برجام سرمان نگذارد.


دولت الان هم تمام تعهدات داده شده به خارجی‌ها در ‌FATF را انجام داده و می‌دهد. اگر دولت برای تصویب ‌FATF تلاش می‌کند به خاطر آن است که در آینده مسئولیت تمام این خسارت‌ها را به گردن نظام بیندازد و از خودش سلب مسئولیت نماید.


نتیجه بازی ایران و ژاپن پاسخ به کسانی بود که بر این عقیده‌اند که با شاهد مثال آوردن از فوتبال می‌گفتند باید کارشناس خارجی آورد تا نتیجه گرفت. ژاپن مربی داخلی داشت برد و ما مربی خارجی داشتیم و باختیم! اگر حضرات اجازه دهند که مدیران جهادی بر سر کارآیند و استعدادهایشان را بروز دهند خواهید دید که چیزی در حد معجزه در مدیریت‌ها بروز می‌کند.


همه کسانی که دلارهای نفتی را به حلق مربی خارجی فوتبال ریختند در رنج‌های مردم محروم جامعه مسئول هستند خدا می‌داند با این پول‌های هدر داده شده چه کارهای بزرگی در سطح کشور می‌توانستیم انجام بدهیم و رنج مردم را کاهش بدهیم.


آقایان روحانی و جهانگیری رئیس شورای عالی مجازی و مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی پاسخ دهند در عمل به رهنمودهای واضح مقام ولایت در این دو حوزه چه کارهایی انجام داده‌اند؟ دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران جنگ فرهنگی را از طریق فضای مجازی و اقتصادی آغاز کرده‌اند و محرز است که در مقابله با آنان نخستین و اثرگذارترین قاعده این است که رهنمودهای رهبری اجرا شود؟!


دیپلمات‌های کشورمان در مقابل خواسته غربی‌ها که دنبال ایجاد محدودیت در توان دفاعی ایران هستند به عنوان مقابله به مثل باید خواستار محدودیت توان دفاعی آنان بشوند. باید از حالت انفعال بیرون بیایند و برخورد فعال داشته باشند.


اصلاح‌طلبان که یارانه را گداپروری تلقی می‌کردند حالا کارشان به جایی رسیده که گوشت را با قیمت گران و با ارائه کارت ملی با صف‌های طولانی و یا منت به مردم می‌دهند! اگر این کار توسط نیروهای انقلابی می‌شد حقیقتا چه می‌کردند؟!


اگر بعضی از دولتمردان این دولت بی‌درد نباشند در چنین وضعیتی حاضر نخواهند شد جشن تولد خود را در کاخ سعدآباد برپا کنند و عده‌ای برایشان چاپلوسی کرده و کف و سوت بزنند.


از روزهای شروع به کار دولت تدبیر گوشت نیز همانند دلار در حال صعود بود. تا اینکه تقریبا به سه برابر قیمت رسید بنده در عجبم که چرا وقتی کارد به استخوان می‌رسد به فکر حل مشکل می‌افتند؟!


برخی نفوذی‌ها که قبله آمالشان آمریکاست خیلی کارشکنی کردند که راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی شکل نگیرد و یا کمرنگ برگزار شود که الحمدلله از سال‌های قبل با شکوه‌تر برگزار شد و حالا همان‌‌ها با ایجاد نارضایتی مثل افزایش ناگهانی قیمت اقلام ضروری در تلاشند تا از شکوه دهه فجر امسال بکاهند... مردم با بصیرت در صحنه هستند و برای آب و غذا انقلاب نکرده‌اند ان‌شاءا... فشرده و یا صلابت شرکت خواهند کرد به مسببان مشکلات و موانع بر سر راه انقلاب اسلامی خود پاسخ لازم را خواهند داد.


از تیتر رونامه‌های زنجیره‌ای نتیجه می‌گیریم که سلسله سرسپردگی،‌ نوکر صفتی، بی‌ارادگی و .... فقط به دوره پهلوی ملعون ختم نمی‌شود!


فیلم مستند فراز چهلم که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تهیه شده کاری فاخر و تاثیرگذار می‌باشد. تماشای این برنامه از سیمای جمهوری اسلامی را به همه به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب توصیه می‌کنم.


رهن مسکن در محدوده میدان شهدا متری دو میلیون تومان است! با این وضعی که وزیر مستعفی برای ما درست کردند چگونه قشر ضعیف و کارگر توان اجاره 30-40 متری را دارد؟!


نانوایی‌های شهرستان سیرجان کرمان قیمت نان را 50 درصد افزایش داده‌اند. هیچ مسئولی پاسخگو نیست. به نظر می‌رسد که دولت با دست خودش دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه است.


استخدام پیمانی دانشجو معلم به جای استخدام رسمی خلاف دفترچه کنکور است. مسئولان آموزش و پرورش اگر چنین قصدی داشتند چرا از روز اول این موضوع را صادقانه به مخاطبین خود منتقل نکردند؟


از وزیر ارتباطات درخواست می‌شود در تامین کارت تلفن به قیمت مصوب جدی‌تر باشد. از آنجایی که بسیاری از افراد از کارت تلفن استفاده می‌کنند به ویژه سربازان، متاسفانه کارت 5 هزار تومانی را دلالان به 17 هزار تومان رسانده‌اند! که تاریخ انقضای آن هم گذشته است؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
امارات: مخالف حضور ایران در سوریه هستیم
وزیر مشاور در امور خارجه امارات بر مخالفت کشورش با حضور ایران در سوریه تأکید کرد.
امارات: مخالف حضور ایران در سوریه هستیمبه گزارش «أنور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات امروز چهارشنبه بر مخالفت کشورش با حضور ایران در سوریه تأکید کرد و مدعی شد که ایران از عدم وجود نقش عربی در سوریه سوء استفاده کرده است.

قرقاش در مصاحبه با کانال آمریکایی «الحره»، گفت: «ایران می‌داند که ادامه حضورش در سوریه بُعد رسانه‌ای دارد و لذا به دنبال بهره‌برداری از آن به منظور مشروعیت‌بخشی به حضور خود در سوریه است و بر این اساس ایران نباید آزادی عمل در سوریه داشته باشد.»

به نقل از وبگاه «الیوم‌السابع»، این مقام اماراتی در مصاحبه خود درباره بازگشایی سفارت این کشور در سوریه نیز تصریح کرد که این کار پس از رایزنی با برخی متحدان به منظور اثرگذاری بر روند تحولات سوریه صورت گرفت.

قرقاش افزود که کشورش به تصمیم جامعه جهانی مبنی بر عدم مشارکت در بازسازی سوریه تا پیش از تحقق حل‌وفصل سیاسی در این کشور، پایبند است.

امارات که از جمله حامیان گروه‌های مسلح در سوریه بود اخیرا پس از گذشت حدود شش سال از تشدید درگیری‌ها در سوریه، سفارت خود در دمشق را بازگشایی کرد.

علاوه بر این رسانه‌های اماراتی اخیرا از سفر هیأتی از شرکت املاک و مستغلات «داماک» امارات در ماه گذشته به دمشق و دیدار با تعدادی از مسئولان شرکت‌های فعال در زمینه املاک و مستغلات سوریه خبر دادند.


درپاسخ به وزیرمشاور درامور خارجه امارات جنایتکار
سران بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکارکاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که سران بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حملات آمریکا جنایتکار به شرق سوریه نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
کشته شدن 8 زن و کودک در حملات آمریکا به شرق سوریه
کشته شدن 8 زن و کودک در حملات آمریکا به شرق سوریه
چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 14:13
جنگنده‌های آمریکایی باز هم ریف شرقی استان دیرالزور را هدف قرار دادند که در پی آن سه زن و پنج کودک کشته شدند.


جنگنده‌های حاضر در ائتلاف موسوم به ضد داعش به سرکردگی آمریکا بار دیگر غیر نظامیان سوری را بمباران کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که جنگنده‌های آمریکایی باز هم ریف شرقی استان دیرالزور (شرق سوریه) را هدف حملات خود قرار دادند.

در جریان این حملات که به شهرک «الباغوز» صورت گرفت سه زن و پنج کودک کشته شدند.

در همین راستا، جنگنده‌های آمریکایی 19 ژانویه جاری الباغوز را بمباران کرده بودند.

در جریان حملات مذکور که الباغوز و مناطق اطراف آن هدف قرار گرفت، 20 غیر نظامی کشته و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

منابع محلی اعلام کردند که این افراد در حال فرار از مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش بودند که جنگنده‌های آمریکایی آنان را هدف قرار دادند.

این جنگنده‌ها در سوم و چهارم ژانویه نیز روستای «الشعفه» و شهرک «الکشکیه» در جنوب شرق دیرالزور را بمباران کرده بودند که در پی آن نیز 21 غیر نظامی که بیشتر آنان زن و کودک بودند، کشته شدند.

وزارت خارجه سوریه نیز در واکنش به این حملات، اعلام کرده بود که آمریکا از رهگذر چنین حملاتی در تلاش است داعش را زنده نگه دارد و شرایط را برای گسترش نفوذ این گروه فراهم کند.

دمشق از شورای امنیت و سازمان ملل خواست که با ائتلاف آمریکا و «جنایات» آن مقابله و مسئولان آن را بازخواست کنند.



کشتار غیرنظامیان سوری در حمله ائتلاف آمریکایی به دیرالزور
کشتار غیرنظامیان سوری در حمله ائتلاف آمریکایی به دیرالزور
چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 05:17
در حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به روستای «الباغوز» در شرق دیرالزور، چندین غیرنظامی سوری کشته شدند.


منابع محلی سوری از کشته شدن چندین غیرنظامی در حمله جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی موسوم به «ضد داعش» به رهبری آمریکا به روستایی در شرق «دیرالزور» خبر می‌دهند.

به نوشته «اسپوتنیک» به نقل از تلویزیون دولتی سوریه، بامداد چهارشنبه جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به روستای «الباغوز» در دیرالزور حمله کردند که درپی آن چندین غیرنظامی جان خود را از دست دادند.

گفته می‌شود این تهاجم هوایی با ادعای هدف گرفتن پایگاه تروریست‌های داعشی انجام شده بود اما بدون هیچ تلفات از داعش، فقط غیرنظامیان قربانی شدند.

این در حالی است که پیشتر هم جنگنده‌های ائتلاف این روستا را به بهانه حضور داعش هدف گرفته بودند اما به‌جای داعشی‌ها، بیست غیرنظامی جان خود را از دست دادند.

جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش از زمان تشکیل آن تاکنون، صدها بار به بهانه مبارزه با داعش غیرنظامیان سوری را در مناطق مختلف این کشور به خصوص حومه دیرالزور هدف قرار داده‌اند.

آمریکا و چند کشور محدود هم‌پیمان آن، در آگوست 2014 (مرداد 1393) به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، ائتلافی را در خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت سوریه، تشکیل دادند.



۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۲۱:۵۰
4 کشور عربی جنایتکار مانند عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار واردن جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار درسایه سکوت کشورهای اروپایی جنایتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار70 هزار خودرو برای داعش خریده اند
نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای
عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند.

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۰۲:۰۹
درپاسخ به سازمان های بین المللی خیانتکار
درپاسخ به مدعیان حقوق بشرخیانتکار
درپاسخ به آمریکایی ها جنایتکار
درپاسخ به کشورهای اروپایی جنایتکار
درپاسخ به کشورهای عربی جنایتکار سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
برای چندمین‌بار
آل سعود برای مقابله با انصارالله از سنگال سرباز وارد کرد
مدتی پس از انتشار خبرهای شکست ائتلاف سعودی در جبهه‌های یمن خبر رسیده که، دولت سنگال برای چندمین بار در یکسال گذشته، اعلام کرده این کشور برای حمایت از مرزهای عربستان به کمک سعودی ها می‌رود!

تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

سعودی‌ها که واردکننده همه چیز حتی سرباز هستند، گویا بار دیگر در برابر مقاومت یمن شکست سختی خورده‌اند چرا که برای چندمین بار به واردات سرباز از کشورهای فقیر آفریقایی نیاز پیدا کرده‌اند.
همین چند هفته پیش بود که خبر رسید، آل سعود دست به اجیر کردن کودکان فقیر سودانی برای نبرد در یمن شده است. در واقع به نظر می‌رسد خریدهای کلان تسلیحاتی عربستان نیز در برابر مقاومت مردم یمن بی‌فایده بوده و آل سعود بار دیگر مجبور به اجیر کردن مزدور شده است.
به گزارش فارس، حالا وزارت خارجه سنگال اعلام کرده برای حمایت از عربستان در برابر نیروهای یمنی، به این کشور نیرو اعزام می‌کند. به گزارش پایگاه «الخلیج الجدید»، «مانکر ندیای»، وزیر امور خارجه دولت سنگال طی نطقی در برابر پارلمان این کشور، هدف از اعزام ۲۱۰۰ سرباز سنگالی به عربستان سعودی را «دفاع از مقدسات» خوانده است!
اخیرا «مکی سال»، رئیس‌جمهور سنگال طی سفری که به عربستان داشت با «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی و ولیعهد او «محمد بن سلمان» دیدار و گفت‌وگو کرد. نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از زمان آغاز تجاوز ائتلاف عربی علیه این کشور به سرکردگی سعودی‌ها موفق شدند در کنار نبرد در جبهه‌های مختلف داخلی با متجاوزان، در عمق خاک عربستان پیشروی کرده و مناطقی از عسیرو جیزان را در امتداد مرزهای یمن به کنترل خود درآوردند. به دلیل تجربه ناکافی نیروهای ارتش مجهز سعودی و تلفات بالای آن‌ها در برابر نیروهای یمنی، سعودی‌ها همواره اقدام به جذب نیروهای مزدور از آفریقا و اجاره کردن نیروهای ارتش برخی کشورهای عربی و اسلامی کرده‌اند.
سعودی‌ها پیش از این نیز نزدیک به هزاران نفر از نیروهای ارتش سودان و سنگال را برای دفاع از مرزهای جنوبی خود در برابر پیشروی نیروهای یمنی اجیر کرده‌ بودند. از زمان آغاز جنگ ائتلاف عربی به رهبری سعودی‌ها علیه یمن در سال ۹۴، شمار قابل توجهی از نیروهای خارجی که یمنی‌ها آن‌ها را «مزدور» می‌نامند، به اسارت ارتش و کمیته‌های مردمی یمن درآمده‌اند.




ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های روحانی و ظریف دربرابرمقابل جنایت های، خیانت های، دخالت های، مذاخله گری و تجاوزهای امارات ومتحدانش دریمن ومنطقه شرم آوراست
امارات جنایتکار باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
امارات جنایتکار تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه نداشته است.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکاردرسازمان ملل باید رفتارش را اصلاح کند.
امارات جنایتکار3 سال است با بمباران، قتل عام و نسل کشی بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد وهمچنان نیزادامه دارد.
دلارنجس کشورهای عربی دهان سازمان های بین المللی خیانتکار را دوخته است.
امارات ازبزرگ ترین حامیان داعش است.
امارات به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی است.
امارات را باید به عنوان بزرگترین دشمن اسلام معرفی کرد.
امارات ازتروریسم درمنطقه حمایت می کند.
امارات از القاعده درمنطقه حمایت می کند.
امارات ازداعش درمنطقه حمایت می کند.
امارات ازتروریست های داعش درسوریه، لبنان، عراق، مصر، لیبی، یمن ومنطقه حمایت می کند.
امارات عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
امارات عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
امارات عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
عربستان سعودی به همدستی خود با امارات درتجاوز به یمن اذعان کرد.
اعتراف عربستان به مشارکت علنی امارات درجنگ یمن.
عربستان سعودی جنایتکارو امارات وجنایتکار 3 سال است دریمن آدم می کشند، نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکاردرسازمان ملل دنبال محکوم کردن ایران است.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکاردرسازمان ملل پایش را از گلیمش درازترکرده است.
امارات ومتحدان باید بدانند که خون یمنی ها بی ارزش نیست و امارات ومتحدانش باید تاوان تجاوزگری خود را بپردازد.
امارات جنایتکارشریک جنایات عربستان سعودی دریمن است.
امارات جنایتکارحامی مالی تروریست ها است.
امارات جنایتکارحامی گروه های تروریستی درمنطقه است.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکاردرسازمان ملل درک نمی کند، تاکنون نمی فهمد و اشتباه می کند چون ما درحال نبر با تروریسم هستیم.
امارات جنایتکارمدت ها منبع تامین مالی تروریسم بوده است.
امارات جنایتکارهرچه زودترحمایت ازتروریسم را تمام کند.
امارات جنایتکار حامی مالی تروریسم است.
امارات جنایتکار درحمایت ازتروریسم تاریخ طولانی دارد.
دشمن شماره یک همه ما امارات جنایتکاراست.
سازمان ملل خیانتکاربرجنایات متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
اقدام امارات جنایتکار به همراه چند کشورجنایتکاردیگر دربمباران یمن با حمایت آمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست.
شرم آوراست که دولت نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات 3 سال است به همراه چند کشور جنایتکاردیگر با حمایت آمریکا جنایتکار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را درسایه سکوت سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بمباران کند.
کشورهای جهان و به ویژه مردم دنیا نگران نفش عربستان سعودی، امارات و بحرین درتامین مالی تروریسم هستند.
آمریکا جنایتکارازمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم تروریسم دست بردارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
دولتمردان بگويند سود مورد ادعا در برجام كجا خرج شده است
22 ماه از ادعاي زيان روزانه 100 ميليون دلاري گذشت


حدود دو ماه تا دوسالگي برجام باقي مانده که اگر ادعاهاي مسئولان دولتي درخصوص فايده روزي ۱۰۰ ميليون دلاري برجام را براي کشور در نظر بگيريم تا کنون سهم هر ايراني بيش از سه ميليون تومان مي شود.
به گزارش مشرق، بيش از ۲ سال پيش، در دوراني که کميته بررسي برجام در مجلس مشغول تحقيق درخصوص بندهاي توافق هسته اي ايران و 5+1 بود يکي از ديپلمات هاي سابق و از اعضاي تيم مذاکرات هسته اي در دوران حسن روحاني، در اظهارنظري از ضرر روزانه بين ۱۰۰ تا ۱۵۰ ميليون دلاري کشور براثر تاخير در اجراي برجام سخن گفت که با استقبال زايدالوصف رسانه هاي زنجيره اي نيز روبرو شد.
ناصري نوک حمله خود را هيئت بررسي برجام در مجلس قرار داده بود، از ضرر 2/5 ميليارد دلاري کشور طي ۲۲ روزي که سند توافق هسته اي در حال بررسي بود خبر داد و با اين سخنان قصد داشت نمايندگان را در فشار براي بررسي بي دقت و سريع برجام قرار دهد.
اما نکته عجيب تر تکرار اين ادعا از سوي ساير مسئولين دولتي بود. در اين زمينه مي توان به اظهارات اکبر ترکان مشاور ارشد رئيس جمهور و نماد «ما نمي توانيم» اشاره کرد. او هم براي اينکه از اين قافله عقب نماند در مصاحبه اي که با روزنامه شرق داشت از ضرر روزانه حداقل ۱۰۰ ميليون دلاري و يا به عبارتي اگر دلار را 4 هزار تومان در نظر بگيريم از ضرر روزانه ۴۰۰ ميليارد توماني کشور در اثر تاخير در اجراي برجام سخن گفته بود.
نهاونديان مسئول دفتر رئيس جمهور در دولت يازدهم نيز گفته بود: هزينه مبادله تجارت بالاي صد ميليارد دلار که ما در هشت سال گذشته داشته ايم حداقل سالانه ۱۵ميليارد دلار مي شود. اين مبلغ يعني در روز تحميل ۱۳۰ ميليارد تومان هزينه بر ملت ايران. وقتي هزينه تمام شده يک کالا بالا مي رود تک تک خانواده هاي ايراني آن را مي پردازند.
اما از همه اين ها عجيب تر مي توان به تاييد ضمني تاثير برجام بر اقتصاد کشور و ضرر تاخير در سخنان حسن روحاني رئيس جمهور اشاره کرد.
روحاني مهر سال ۹۴ در همايش صنعت و تجارت گفته بود: از ابتداي تابستان تيم اقتصادي را فرا خواندم چرا که سه ماهه اول امسال نشان مي دادکه به خاطر کاهش قيمت نفت و تاخير در اجراي توافق هسته اي ممکن است در زمينه رونق اقتصادي با مشکلاتي مواجه شويم.
محمد شريعتمداري هم که اکنون وزير صنعت و تجارت دولت دوازدهم است و آن روزها معاون اجرايي رئيس جمهور در دولت يازدهم بود مهرماه سال ۹۴ در اين خصوص گفته بود: بر هيچ کس پوشيده نيست هر ثانيه که اجراي برجام به تاخير بيفتد هزينه هايي به کشور تحميل مي شود که تاثيرات مختلفي حتي در سطح رفاه عمومي نيز دارد.اما از سوي ديگر ۲۷ دي ماه ۹۴ برجام رسما اجرايي شد. اين بدان معناست که از اين تاريخ به بعد، جلوي ضرر روزانه حداقل ۱۰۰ ميليون دلاري گرفته و اين مقدار به سود تبديل شد.
همچنين اگر مدت زمان گذشته از روز اجراي برجام را نيز در نظر بگيريم، مشاهده خواهيم کرد که تاکنون نزديک به ۲۲ ماه از روز اجرا گذشته است. بطور دقيق مي توان گفت اکنون ۶۶8 روز از زمان آغاز اجراي رسمي برجام مي گذرد.
حال کافي است براساس ادعاها و اظهارنظرهاي مسئولان، همين رقم روزانه ۱۰۰ ميليون دلار که در واقع مي شود روزي ۴۰۰ ميليارد تومان را در مدت زمان گذشته ضرب کنيم.
حاصل ضرب اين دو عدد (حداقل ۱۰۰ ميليون دلار در روز و قيمت دلار ۴۰۰۰ تومان) رقم نجومي حدود ۲۶۷ هزار ميليارد تومان مي شود که اگر اين ميزان را بخواهيم بين جمعيت ۸۰ ميليوني کشور تقسيم کنيم خواهيم ديد به هر شخص بيش از ۳ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان مي رسد که با توجه به تغييرات قيمت دلار ميانگين سه ميليون را محاسبه مي کنيم.از همين رو نيز اين مسئله به عنوان علامت سوال بزرگي در مقابل ديدگان مردم قرار دارد که بايد کساني که چنين ادعايي درخصوص ضررهاي اجرا نشدن برجام مطرح کردند حال پاسخگو باشند که اين مبلغ کجا هزينه شده و اين حجم عظيم پول چرا در زندگي مردم هيچ بهبودي حاصل نکرده است و يا اگر بيان اين ادعا فريب افکار عمومي بوده بيايند و به صراحت از مردم ايران عذرخواهي کنند چراکه چندين سال کل اقتصاد و صنعت و معيشت کشور و مردم را درگير توافقي کردند که تاکنون اثر ملموسي بر زندگي مردم نداشته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
دولتمردان بگويند سود مورد ادعا در برجام كجا خرج شده است
22 ماه از ادعاي زيان روزانه 100 ميليون دلاري گذشت


حدود دو ماه تا دوسالگي برجام باقي مانده که اگر ادعاهاي مسئولان دولتي درخصوص فايده روزي ۱۰۰ ميليون دلاري برجام را براي کشور در نظر بگيريم تا کنون سهم هر ايراني بيش از سه ميليون تومان مي شود.
به گزارش مشرق، بيش از ۲ سال پيش، در دوراني که کميته بررسي برجام در مجلس مشغول تحقيق درخصوص بندهاي توافق هسته اي ايران و 5+1 بود يکي از ديپلمات هاي سابق و از اعضاي تيم مذاکرات هسته اي در دوران حسن روحاني، در اظهارنظري از ضرر روزانه بين ۱۰۰ تا ۱۵۰ ميليون دلاري کشور براثر تاخير در اجراي برجام سخن گفت که با استقبال زايدالوصف رسانه هاي زنجيره اي نيز روبرو شد.
ناصري نوک حمله خود را هيئت بررسي برجام در مجلس قرار داده بود، از ضرر 2/5 ميليارد دلاري کشور طي ۲۲ روزي که سند توافق هسته اي در حال بررسي بود خبر داد و با اين سخنان قصد داشت نمايندگان را در فشار براي بررسي بي دقت و سريع برجام قرار دهد.
اما نکته عجيب تر تکرار اين ادعا از سوي ساير مسئولين دولتي بود. در اين زمينه مي توان به اظهارات اکبر ترکان مشاور ارشد رئيس جمهور و نماد «ما نمي توانيم» اشاره کرد. او هم براي اينکه از اين قافله عقب نماند در مصاحبه اي که با روزنامه شرق داشت از ضرر روزانه حداقل ۱۰۰ ميليون دلاري و يا به عبارتي اگر دلار را 4 هزار تومان در نظر بگيريم از ضرر روزانه ۴۰۰ ميليارد توماني کشور در اثر تاخير در اجراي برجام سخن گفته بود.
نهاونديان مسئول دفتر رئيس جمهور در دولت يازدهم نيز گفته بود: هزينه مبادله تجارت بالاي صد ميليارد دلار که ما در هشت سال گذشته داشته ايم حداقل سالانه ۱۵ميليارد دلار مي شود. اين مبلغ يعني در روز تحميل ۱۳۰ ميليارد تومان هزينه بر ملت ايران. وقتي هزينه تمام شده يک کالا بالا مي رود تک تک خانواده هاي ايراني آن را مي پردازند.
اما از همه اين ها عجيب تر مي توان به تاييد ضمني تاثير برجام بر اقتصاد کشور و ضرر تاخير در سخنان حسن روحاني رئيس جمهور اشاره کرد.
روحاني مهر سال ۹۴ در همايش صنعت و تجارت گفته بود: از ابتداي تابستان تيم اقتصادي را فرا خواندم چرا که سه ماهه اول امسال نشان مي دادکه به خاطر کاهش قيمت نفت و تاخير در اجراي توافق هسته اي ممکن است در زمينه رونق اقتصادي با مشکلاتي مواجه شويم.
محمد شريعتمداري هم که اکنون وزير صنعت و تجارت دولت دوازدهم است و آن روزها معاون اجرايي رئيس جمهور در دولت يازدهم بود مهرماه سال ۹۴ در اين خصوص گفته بود: بر هيچ کس پوشيده نيست هر ثانيه که اجراي برجام به تاخير بيفتد هزينه هايي به کشور تحميل مي شود که تاثيرات مختلفي حتي در سطح رفاه عمومي نيز دارد.اما از سوي ديگر ۲۷ دي ماه ۹۴ برجام رسما اجرايي شد. اين بدان معناست که از اين تاريخ به بعد، جلوي ضرر روزانه حداقل ۱۰۰ ميليون دلاري گرفته و اين مقدار به سود تبديل شد.
همچنين اگر مدت زمان گذشته از روز اجراي برجام را نيز در نظر بگيريم، مشاهده خواهيم کرد که تاکنون نزديک به ۲۲ ماه از روز اجرا گذشته است. بطور دقيق مي توان گفت اکنون ۶۶8 روز از زمان آغاز اجراي رسمي برجام مي گذرد.
حال کافي است براساس ادعاها و اظهارنظرهاي مسئولان، همين رقم روزانه ۱۰۰ ميليون دلار که در واقع مي شود روزي ۴۰۰ ميليارد تومان را در مدت زمان گذشته ضرب کنيم.
حاصل ضرب اين دو عدد (حداقل ۱۰۰ ميليون دلار در روز و قيمت دلار ۴۰۰۰ تومان) رقم نجومي حدود ۲۶۷ هزار ميليارد تومان مي شود که اگر اين ميزان را بخواهيم بين جمعيت ۸۰ ميليوني کشور تقسيم کنيم خواهيم ديد به هر شخص بيش از ۳ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان مي رسد که با توجه به تغييرات قيمت دلار ميانگين سه ميليون را محاسبه مي کنيم.از همين رو نيز اين مسئله به عنوان علامت سوال بزرگي در مقابل ديدگان مردم قرار دارد که بايد کساني که چنين ادعايي درخصوص ضررهاي اجرا نشدن برجام مطرح کردند حال پاسخگو باشند که اين مبلغ کجا هزينه شده و اين حجم عظيم پول چرا در زندگي مردم هيچ بهبودي حاصل نکرده است و يا اگر بيان اين ادعا فريب افکار عمومي بوده بيايند و به صراحت از مردم ايران عذرخواهي کنند چراکه چندين سال کل اقتصاد و صنعت و معيشت کشور و مردم را درگير توافقي کردند که تاکنون اثر ملموسي بر زندگي مردم نداشته است.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
ملت ایران همچون گذشته استوار در برابر توطئه‌ها، سرود مقاومت سر می‌دهد و در تمامی عرصه‌ها با تبعیت از رهبر حکیم و معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای، کوچک‌ترین رخوتی به خود راه نخواهد داد. گرچه تئوریسین‌های ذلت در داخل کشور مترصدند تا با بهره‌گیری از فشارهای همیشگی استکبار در گام‌های استوار این ملت سستی ایجاد کنند. اما هرگز ملت ایران پرچم مقاومت و عزت و اقتدار را بر زمین نخواهد گذاشت.


اگر کسی بدون توجه به گوینده سخن، مطالب رئیس‌جمهورمان را در روزنامه‌های خارجی مطالعه می‌کرد شاید باور نمی‌کرد که این سخنان از ایشان باشد. ای کاش جناب رئیس‌جمهور به جای پرداختن به حواشی و در مواردی که تخصص ندارند به وظیفه اصلی خود که حل مشکل اشتغال جوانان، کاهش فساد و اعتیاد، تورم و گرانی و... می‌اندیشیدند. ایشان مدعی‌اند که مبارزه با خواست عمومی مردم شرعی و قانونی نیست! عرض می‌کنم وقتی هر کس هر چه دلش خواست فارغ از اوامر و نواهی دین انجام دهد شرع و قانون دیگر چه معنا و مفهومی دارد؟!


مگر چه اتفاق خاصی افتاده که قیمت یک کیلو گوشت به ۱۰۰ هزار تومان رسیده؟ این نشان می‌دهد که مسئولان مربوطه یا بی‌عرضه هستند، یا کمترین آشنایی با مسئولیتی که پذیرفته‌اند ندارند و یا عامل دشمن هستند و در هر سه حالت باید از مسئولیت برکنار و در یک دادگاه علنی محاکمه شوند. در ضمن از آقای رئیس‌جمهور بپرسید گوشت کیلویی ۱۰۰هزار تومان چه ارتباطی با فیلترینگ فضای مجازی و کنسرت و اینجور چیزها دارد که ایشان به جای مقابله با گرانی این حرف‌ها را به خورد مردم می‌دهند؟


شما که نقد و تحلیل یک رسانه مردمی چون کیهان را برنمی‌تابید و دائم در حال نوشتن شکوائیه و پرونده‌سازی برایش هستید، نباید از آزادی بیان حرف بزنید! شما با رأی همین مردم به ریاست رسیدید! شایسته است به جای نظریه‌پردازی به فکر گره‌گشایی از مشکلات آنان باشید!


آقای جهانگیری! دوران تبلیغات انتخاباتی گذشته است. امروز مردم گوشت را کیلویی صدهزار تومان می‌خرند. البته برای امثال شما با حقوق‌های نجومی مشکلی وجود ندارد! شما برای درمان راهکار دیگری غیر از دیپلماسی التماسی را در پیش بگیرید شاید جواب دهد!


حرف‌های رئیس‌جمهور در جمع مسئولان وزارت ارتباطات، عوامفریبی بود! وقتی مردم اصل دین و لوازم آن را می‌پذیرند، بی‌قانونی و هرج و مرج جایز نیست! از یادداشت روز 97/11/2 مدیر مسئول کیهان که پاسخ دندان‌شکنی داده بودند تشکر می‌کنم!


پیشنهاد می‌کنم از مدیران کشور تست مدیریت بگیرید که آیا می‌توانند در طول یک ماه با دو میلیون تومان (خیلی‌ها کمتر از یک میلیون درآمد دارند) زندگی خود را مدیریت کنند؟! اگر نتوانستند، معلوم می‌شود نمی‌توانند یک کشور درگیر جنگ اقتصادی را مدیریت کنند.


در این وانفسای هجمه همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی به مبانی و ارکان انقلاب... تنها پناه رسانه‌ای‌ ما کیهان و چند رسانه دیگر است و روشنگری‌های کیهان از همه مستندتر و گویاتر است. خسته نباشید. به همه دست‌اندرکاران کیهان عرض می‌کنم دست مریزاد عمار انقلاب!


نماینده مردم ارومیه، آقای قاضی‌پور اظهار می‌دارد برای پاسخ به مردم در دفتر کارم می‌خوابم! ای کاش مدیران دولت هم یاد بگیرند!

آقای صالحی می‌گوید ما در هسته‌ای هیچ ضرر نکردیم! بلکه فقط مقداری خود را محدود کردیم! لطفا صادقانه اعلام کنید فقط خسارت مادی بتن‌ریزی قلب راکتور اراک چقدر است؟! با قطع نظر از خسارت‌های علمی، معنوی و مادی دیگر!


جای بسی تأسف است که ایران ثروتمند را چند پیاده‌نظام شیطان بزرگ به وضعی بیندازند که قشری که امام راحل آنان را ولی نعمت می‌دانستند این طور دچار مشکل شوند. متأسفانه برخی در داخل همراه با دشمنان خارجی حیات اقتصادی ما را نشانه رفته‌اند. راه درمان اتحاد، صداقت، تکیه به داخل است! در این میان باید با روش‌هایی مثل احیای سهمیه‌بندی کالاهای اساسی فشار بر قشر کم‌درآمد را کاهش داد.


لطفاً شبکه افق برنامه جهان‌آرا را مجدداً اجرا کند. خسارت‌های محض (برجام 2) و... برای مردم کالبدشکافی شود! من زیاد پیگیری کردم ولی متأسفانه با پاسخ منفی روبرو شدم.


با عجز و لابه‌ای که برخی از پزشکان برای پرداخت مالیات به راه انداخته‌اند پیشنهاد می‌کنم دولت این دسته از پزشکان را مشمول دریافت سبد کالای حمایتی قرار دهد!


مقامات انگلیسی در مورد نازنین زاغری که مشغول جاسوسی در ایران بوده با تبلیغات رسانه‌ای خواستار آزادی او می‌شوند اما در کشورمان دستگاه وزارت امور خارجه تلاش مؤثری برای خانم مرضیه هاشمی نکرده است! کاش برندهای ادعایی دولت، مقداری از پیگیری دیپلماتیک دیگر کشورها بیاموزند!


کاش آن قدری که آقای روحانی به موضوع فیلترینگ و... اهمیت می‌دادند به گوشی‌های تلفن همراه قاچاق یا کسانی که با ارز دولتی وارد کردند و با ارز آزاد فروختند و... ورود جدی پیدا می‌کردند تا بازار گوشی ثبات پیدا کند.


تا چند ماه قبل گوشت گوسفندی برای تنظیم بازار عرضه می‌شد اما این روزها دیگر خبری از نظارت برقیمت‌ها و عرضه گوشت با نرخ دولتی نیست.


تابلویی در سطح شهر تهران با عنوان «دود بدرود» نصب شده است. میلیون‌ها تومان هزینه صرف کرده است آیا مدیران شهری نمی‌توانستند هزینه چنین تبلیغات خنک و بی‌ثمری را صرف نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و... کنند؟


مسئولان تأمین اجتماعی اعلام کردند که برای کلیه کسانی که کمتر از سه میلیون دریافت می‌کنند سبد حمایتی 200 هزار تومانی تا پایان دی ماه به حسابشان واریز می‌شود. معاون اداری مالی تأمین در تاریخ 97/11/3 اعلام کرد برای کلیه افرادی که استحقاق آن را داشتند واریز شد. عرض می‌کنم بنده که بازنشسته تأمین اجتماعی هستم و با حقوق یک میلیون و دویست و شصت هزار تومان زندگی می‌کنم هنوز از این سبد حمایتی برخوردار نشده‌ام! لطفاً مسئولان امر اقدام نمایند.


دولت چرا درباره واریز بسته حمایتی صادق نیست؟ اعلام می‌کند برای تمام کسانی که زیر سه میلیون تومان می‌گیرند واریز شده در حالی که من بیمه شده تأمین اجتماعی با دو میلیون حقوق برایم واریز نشده است.


طی چند روز گذشته در اهواز تمام شارژ کارت اتوبوس‌ها در سطح شهر به جز ایستگاه‌های اصلی اتوبوس‌ها را جمع کرده‌اند و این مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است. مضاف بر آن مردم موظف شده‌اند کارت‌های خود را دور بریزند و به جای آن مبلغ 5 هزار تومان پرداخت کنند تا یک کارت جدید اتوبوس دریافت نمایند!


چرا با این تورم و گرانی و درآمدهای زیر خط فقر و بعضا فقر مطلق یارانه افراد دارای بین درآمدهای 400 هزار تا یک میلیون تومانی، 2-3 برابر نمی‌شود؟! چرا سود سهام عدالت را به این قشر پرداخت نمی‌کنند؟!


بنده اگر جای وزیر نیرو یا یکی از مسئولان شرکت گاز بودم مامور جوان اداره گاز خشک بیجار را که در اثر وظیفه‌شناسی جان یک خانواده چند نفره را از مرگ خاموش نجات داده به بهترین شکل ممکن تشویق می‌کردم.


گویا قرار است مرز سومار برای مسافرین و زائرین عتبات عالیات بازگشایی بشود. از آنجا که به منطقه آشنایی کامل دارم عرض می‌کنم. جاده این منطقه تا داخل عراق کاملا غیراستاندارد و بلکه بسیار خطرناک است. نگران هستم زوار به زحمت افتاده و دچار حوادث جاده‌ای بشوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
دید‌بان حقوق بشر: کشورهای غربی با تأمین سلاح عربستان شریک جنایات جنگی در یمن هستند
دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
دیدبان حقوق بشر در بیانیه ای اعلام کرد: تامین کنندگان غربی تسلیحات برای ائتلاف سعودی- اماراتی، در جنایت جنگی در یمن شریک هستند.
دیدبان حقوق بشر در بیانیه ای اعلام کرد: از مارس ۲۰۱۵ و تشدید درگیری نظامی در یمن، حملات هوایی متعدد توسط ائتلاف سعودی- اماراتی انجام شده است که نقض قوانین جنگی بوده‌اند و تحقیقات کافی درباره این حملات صورت نگرفته است.در بیانیه این نهاد آمده است: تامین کنندگان غربی تسلیحات ائتلاف سعودی، در جنایات جنگی این ائتلاف علیه غیرنظامیان یمنی شریک هستند.
دیدبان حقوق بشر همچنین اعلام کرد: کشورهای غربی به ویژه امریکا، فرانسه و انگلیس باید فورا فروش سلاح به عربستان سعودی را متوقف و از یک تحقیق مستقل سازمان ملل درباره نقض تعهدات توسط همه طرف‌های درگیر در یمن حمایت کنند.در چنین شرایطی، ائتلاف سعودی پس از تشکیل کمیته تحقیق درباره حمله هوایی به اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی در منطقه «ضحیان» استان صعده، به کشتار کودکان یمنی در این منطقه اذعان کرد و آن را حمله ای اشتباهی دانست.«توکل کرمان»، فعال حقوق بشری یمنی نیز اعلام کرد: مسئولان جنایت‌های جنگی این کشور و در راس آنها ولیعهدهای عربستان و ابوظبی را از طریق دادگاه کیفری بین‌المللی مورد پیگرد قرار می‌دهد. در همین حال، شمار زیادی از مردم و شخصیت های سیاسی و فرهنگی سودانی مخالفت خود را با مشارکت نیروهای نظامی کشورشان در تجاوز به یمن اعلام کردند.
در تحولات میدانی نیز نیروهای یمنی یک فروند موشک بالستیک به مقر فرماندهان ائتلاف سعودی در ساحل غربی شلیک کردندکه با دقت بالا به هدف اصابت کرد. یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله همچنین یک فروند موشک بالستیک «زلزال۱» را به سمت مواضع نظامیان سعودی در «جیزان» عربستان شلیک کرد.
همزمان،یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز با بمب‌های دستی، سه کاروان از خودروهای نظامی مزدوران ائتلاف سعودی را در غرب «الدریهمی» هدف گرفتند که به کشته و زخمی شدن سرنشینان آن منجر شد. شبکه الجزیره نیز از هلاکت چهار نظامی سعودی در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جنوب عربستان خبر داد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
دولت روحانی به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
اروپا سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
اروپا ناقض قوانین بین الملل، ناقض حقوق بین الملل و ناقض حقوق بشر/ پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشر نخواهد بود.
اروپا به عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
حرف اروپا دیگر چه اعتباری دارد؟
چه کسی باور می کند اروپا نگران حقوق بشردرفلسطین، نوارغزه، سوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن ومنطقه است.
اروپا بزرگترین ناقض حقوق بشر درسراسرجهان است.
اروپا جنایتکارازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکار دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکار ازتروریسم و گروه های تروریستی برای تغییرحکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
اروپا جنایتکاربیشرین حمایت را از تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تکفیری جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصر، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوری، گروه های تروریستی و تروریست ها درسوریه و منطقه کرد.
اروپا جنایتکار به همراه رژیم جعلی صهیونیستی ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات و نیازی های مالی داعش، مخالفان سوری و گروه های تروریستی درسوریه بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

آیت الله جنتی:
برخی مسئولان باور کردند بدون آمریکا نمی توان کشور را اداره کرد
برخی مسئولان باور کردند بدون آمریکا نمی توان کشور را اداره کرد

ری- رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی مسئولان باور کردند بدون آمریکا نمی توان کشور را اداره کرد.

آیت الله احمد جنتی صبح جمعه در مراسم ۱۲ بهمن در حرم مطهر امام خمینی طی سخنانی گفت: امروز مردم ایران به خوبی از پرچم افراشته انقلاب اسلامی به عنوان امانت امام خمینی(ره) به خوبی پاسداری کردند، سلام بر شهدا و جانبازان و افرادی که برای اعتلای کلمه حق ۸ سال جنگیدند.

وی گفت: حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) می‌فرمایند «جهاد یکی از درب‌های بهشت است که این در مخصوص اولیای ویژه خداست.» امام خمینی (ره) این درب را باز کرد. درب جهاد و شهادت از عاشورای حسینی بسته شده بود. در دوران بنی‌امیه، بنی‌عباس و سایر خلفا در کشورهای اسلامی عربی و غیرعربی دیگر مسئله جهاد و شهادت مطرح نبود. امام خمینی(ره) این درب بسته شده هزار و ۳۰۰ ساله را با دستانش باز کرد.

رییس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر پیامبران و امامان معصوم را در نظر نگیریم کار امام خمینی (ره) در تاریخ عالم بی‌سابقه است.

وی اضافه کرد: امام راحل برای اسلام قدرت به ارمغان آورد، آن هم اسلامی که آن را مایه عقب‌ماندگی می‌دانستند، مردم این تصور را داشتند که اگر قدرت و عزت می‌خواهیم باید پیرو غربی‌ها باشیم و به‌دنبال علم و صنعت برویم، حتی خود مسلمانان تصور می‌کردند که اسلام نمی‌تواند مدیریت و حکومت کند و صرفاً برای هزار و ۴۰۰ سال پیش بوده و به درد امروز نمی‌خورد.

دبیر شورای نگهبان گفت: امام راحل به مسلمانان نشان داد که اگر قدرت و عزت می‌خواهید باید به اسلام بپیوندید. امام شعار «هیهات منا الذله» را در میان مسلمانان طنین‌انداز کرد. معمار انقلاب ذلت حکومت آمریکایی‌ها بر مردم را نابود و مسلمانان را عزیز کرد، امام خود این راه را باور کرد و به مردم این را فهماند که اسلام هم می‌تواند حکومت کند.

وی گفت: امام بزرگوارمان قدرتی نمونه به وجود آورد، ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد. حکومت اسلامی برای دنیا نامفهوم بود، آن‌ها اسلام را فقط به نماز و روزه و حج می‌دانستند و قدرت سیاسی، علمی و نظامی اسلام را ندیده بودند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که تمام غربی‌ها بر این باور بودند که طرح حکومت اسلامی اگر هم روی کار بیاید، بقا و دوام ندارد، گفت: خود به خود از بین می‌رود، آمریکا و متحدانش ۴۰ سال تلاش کردند که این قدرت را بکشنند اما نتوانستند.

جنتی اضافه کرد: غربی ها الان هم تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا قدرت اسلام را بشکنند. هشت سال جنگ بر ما تحمیل کردند و هیچ‌کس باور نداشت که با توجه به ضعف نظامی داخلی و قدرت نظامی دشمن، هشت سال مقاومت کنیم‌. آن جنگ به ما بسیجی و عاشقان شهادت تحویل داد و انسان ساخت.

رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام ما لحظه‌شناس بود و راه‌های نفوذ دشمنان را سد می‌کرد، گفت: نماز شب معمار کبیر انقلاب ترک نمی‌شد و نمازش با حضور قلب بود، هر جا در هر کاری گره‌ای می‌خورد، مسئولان ما به امام مراجعه می‌کردند و درس سیاست می‌گرفتند، امروز نیز وصیت‌نامه امام خمینی(ره) درس بزرگی برای قوای سه‌گانه، نظامیان و فرهنگیان ما است و این درس همیشه زنده و پایدار است و در هر دوره‌ای کارگشایی می‌کند.

جنتی اضافه کرد: این قدرتی که خداوند به اسلام و مسلمین داده است، پابرجا است، آمریکا هر کاری که می‌تواند برای شکست قدرت اسلام انجام می‌دهد، آن‌ها می‌خواهند عقاید جوانان، عفت و پاکدامنی را از بین ببرند و از تمام کشورها می‌خواهند که با ایران قطع همکاری کنند، ما از ابتدای انقلاب هم از هر جهت مورد هجوم قرار گرفتیم، تجزیه‌طلب‌ها در خوزستان و کردستان حرکت کرده بودند، تروریست‌ها آمدند و بندگان بی‌گناه خداوند را به رگبار بستند و کشتند اما کاری از پیش نبردند. آن‌ها شکست خوردند و اسلام باقی ماند.

وی افزود: اکنون هم آن‌ها قصد ایجاد مشکلات اقتصادی دارند. آن‌ها می‌خواهند حتی نان شب را از ما بگیرند تا دست به دامن آن‌ها شویم. آمریکایی‌ها می‌خواهند آب و نان ما را بگیرند تا به آن‌ها رو بزنیم‌. آن‌ها نمی‌دانند که مردم ما از جانشان می‌گذرند اما از دینشان خیر، اما متاسفانه برخی از مسئولان ما باورشان شده است، که نمی توان کشور را جز با حضور آمریکا اداره کرد، اما امریکا در اداره کشور خود مانده است، متحدان آمریکا نیز امروز گوش به حرف آن نمی دهند، نباید از آمریکا ترسید و از قدرت خودمان و اسلام ناامید شد.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
چهلمین سال ورود پرافتخار امام راحل(ره) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را صمیمانه به مستضعفان جهان و ملت قهرمان ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنیم. ان‌شاءالله انقلاب اسلامی زمینه انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) را فراهم نماید. از امت حزب‌الله انتظار می‌رود در پاسخ به مشکلات و سختی‌ها به رسالت سنگین پاسداری از انقلاب اسلامی و حضور در صحنه و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و در تمام انتخابات‌ها با انتخاب مدیران جهادی بر مشکلات فایق آیند.


آقای رئیس‌جمهور!‌ آقای ظریف! به یاد آورید اوایل پیروزی انقلاب اسلامی را با آن همه مشکلات و درگیری‌های گروهک‌های خلق‌الساعه و... که با تسخیر لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ برای اولین بار او را تحقیر و به چالش کشیدیم، آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند. چرا حالا که او ضعیف‌تر از گذشته و ایران به اراده حضرت حق و عنایت اهل بیت و برکت خون شهدا و رهبری الهی امام راحل(ره) و خلف صالحش، به اوج قدرت و عزت رسیده‌ایم، شما این همه کوتاه آمده و ملت را با قراردادهای برجام، FATF، پالرمو و ‌CFT و... تحقیر می‌کنید؟!‌ چرا شهامت و انقلابی بودن در دولتمردان به ویژه وزارت امور خارجه مشاهده نمی‌شود؟!


ناکارآمدی دولت بر همه ملت ثابت شده و مراجع تقلید هم نسبت به این وضع مدیریت کشور معترض هستند در چنین وضعیتی خوش‌رقصی برخی از مجلسی‌ها برای دولتی‌ها جای سؤال و تأمل دارد!


چه چیزی در این دولت باعث شده که هر کاری می‌کند به در بسته می‌خورد؟ چرا به گونه‌ای شده که اگر دست به طلا بزنند فورا به خاکستر تبدیل می‌شود؟ پاسخ این است که تا اعتماد دولتمردان از کدخدا به خدا برنگردد هیچ‌کدام از مشکلاتشان حل نخواهد شد.


سامانه پولی که اروپایی‌ها وعده آن را داده‌اند یعنی ‌SPV برای چند روز هیاهوی دل‌خوش‌کنک است ولی بعد از آن مثل برجام گندش درمی‌آید و بوی متعفن آن همه را اذیت می‌کند.


آیا کسی از مقامات دیپلماسی وجود دارد که واضح و روشن کلمه مذاکره با قدرت‌های جهانی را معنی کند؟ اینکه در برجام بدفرجام همه چیز را نقد دادند و یک مشت وعده‌های سرخرمن و نسیه تحویل گرفتند، این مذاکره عزتمندانه بود؟ اجازه بدهید یک بار هم من جانباز این مذاکره را معنی کنم: انفعال، وادادگی، خوش‌خیالی، اعتماد به دشمن معنی این نوع مذاکره است! آن‌ها می‌توانستند از موضع اقتدار با مسائل خارجی برخورد کنند. آمریکایی‌ها هنوز که هنوز است از بدن‌های ناقص ما جانبازان هم می‌ترسند.


این لفظ دولت «تدبیر» به نظرم بیشتر برای زینت است و الا با این اقداماتی که دولت انجام می‌دهد بسیاری از آنها نشان بدتدبیری است از جمله؛ تداوم اجرای برجام علی‌رغم بدعهدی‌های مکرر طرف‌های غربی و اروپایی، توزیع سبد کالا، توزیع گوشت، چوب حراج به خزانه زدن، به‌ کارگیری وزیری که علی‌رغم مشکلات چند میلیونی جوانان طالب مسکن مهر آجری روی آجر نگذاشت و...!


آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان مجلس و نمایندگان را با خارجی‌ها اشتباه گرفته و به جای اینکه با بیگانگان با ترش‌رویی برخورد کند عصبانیت جمع شده این چند سال از ناکامی برجام را به مجلس شورای اسلامی آورد و بر سر منتقدان خالی کرد! البته ایشان با یک سفر به اروپا و قدم زدن با غربی‌ها تخلیه روحی و خندان خواهند شد ولو اینکه نصیبی جز «تقریبا هیچ» نداشته باشد!


وزیر ارشاد در حالی جشنواره سی و هفتم فیلم فجر را افتتاح کرد که از یک حامی فتنه تقدیر شد و با تک‌خوانی یک زن ادامه یافت! آیا در حضور وزیر تک‌خوانی انجام شده؟ اگر بوده چرا وزیر مانع نشده و یا جلسه را ترک نکرده است؟! گفته‌اند که جمع‌خوانی بوده است. پس چرا میکروفون فقط در مقابل یک نفر بود و فقط صدای یک نفر شنیده می‌شد؟


دشمنان داخلی و نفوذی‌ها هر روز به شکلی در تلاشند تا مانع تداوم حیات شکوهمند انقلاب اسلامی شوند؟! دیروز با فتنه تقلب و امروز با گرانی خودرو، گوشت و فردا با...؟! هرچند نتیجه انتخاب برخی از مردم، گریبان همه را گرفته ولی متولیان قضایی، امنیتی و... نباید از کنار جریان نفوذ و فتنه‌گر به راحتی عبور کنند؟!


شناسایی دانشمندان کشورمان در رشته‌های مختلف علمی یکی از اهداف دشمنان در FATF و معاهدات چهارگانه ذیل آن می‌باشد. جلوی این خطر بزرگ را باید گرفت.


همان رفتاری که آقای صالحی در مجلس برای تصویب برجام داشت آقای ظریف در مجلس برای FATF انجام داد اما بدتر از آن فریاد کشیدن ظریف بر سر نماینده مردم بود، رفتاری که در شأن وزیر امور خارجه کشورمان نیست. کاش چنین فریادی را بر سر بدعهدی‌های غرب و در برابر توطئه‌ای که برخی از کشورهای اروپایی
بر‌علیه دیپلمات‌هایمان به راه انداخته‌اند، می‌کشید.


درخواست رئیس‌جمهور سوریه از مقامات کشورمان برای سرمایه‌گذاری در بازسازی این کشور و جبران خرابی‌های گروهک‌های محارب و تروریستی آمریکایی سعودی صهیونیستی باید مورد توجه جدی مسئولان امر قرار گیرد. این یک فرصت تاریخی و تکرارناپذیر است.


ای کاش دولت محترم این قدر که به تعهد به غرب پایبند است به ملت هم متعهد بود و گره‌ای از مشکلات اقتصادی که کمر خیلی‌ها را خم کرد، اهتمام می‌ورزید و این‌قدر فقط برجام برجام نمی‌کرد!


دولتمردانی که پایبند به هشدارهای رهبری نبوده و نیستند چگونه می‌خواهند پاسخگوی مردم باشند. شک نداشته باشید که به لطایف‌الحیل طفره می‌روند و سوءمدیریت خود را توجیه می‌کنند که تا حال نیز چنین کرده‌اند.


به غرب‌زده‌های کج‌اندیش نفوذی در دولت باید گفت اسلاف شما نتوانستند این ملت را از راهی که انتخاب کرده‌اند یعنی از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی منحرف کنند. امثال شما هم نتیجه نخواهند گرفت به کوری چشم همه‌ دشمنان انقلاب به 40 سالگی خود رسیده است و این راه روشن ادامه خواهد یافت.


چرا اجازه داده می‌شود روزنامه‌های زنجیره‌ای در کشورمان نقش پادوهای ترامپ را در قبال دولت قانونی ونزوئلا اجرا کنند؟!


آقای عراقچی! خاطر مبارکتان هست خبرنگاران را دعوت کردید تا از افتتاح سوییفت گزارش تهیه کنند و رئیس جمهور هم گفتند هزار ال‌سی در روز تعطیل گشوده شده است! آیا باز هم می‌خواهید کلاه ‌گشاد دیگری بر سر مردم بگذارید؟! سیاه‌بازی کافی است!


تیتر کیهان به نقل از فرماندهان جبهه‌‌ مقاومت یمن باعث تعطیلی 2 روزه روزنامه شد ولی چرا با روزنامه سازندگی که با چاپ تیتر دو دولت و تصاویری که می‌تواند موجب تیرگی روابط کشورمان با کشوری هم‌سو و انقلابی مثل ونزوئلا شود واکنشی نشان داده نشد؟!


مظلومیت توام با حق نمایندگان دلسوز،‌ آگاه، شجاع و آزاده در برابر وزیر امورخارجه در مجلس در مورد برجام هسته‌ای و قانع شدن بدون دلیل وکیل‌الدوله‌ها از سخنان وزیر،‌ یادآور حامیان تصویب 20 دقیقه برجام در 3 سال قبل بود! درود خدا بر نمایندگان حق طلب!
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
ماجرای افتتاحیه جشنواره فجر و کولی‌بازی آن خانم بازیگر ناسپاس، چهره واقعی جریان استحاله و غرب‌گرا را نشان داد. متاسفانه اغلب فیلم‌های انتخابی در سالگرد چهلمین سال انقلاب غیراخلاقی، ضد انقلابی است و چهره بدی از ایران اسلامی ارائه می‌کند.


در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که باید شاهد شکوفایی سینما در جشنواره فیلم فجر باشیم متاسفانه شاهد ابتذال فرهنگی و یک موج ضد دینی برنامه‌ریزی شده هستیم. از دستگاه‌های امنیتی تحت نظارت دولت انتظاری نیست ولی دیگر دستگاه‌های امنیتی و نیز دستگاه قضایی این برنامه‌ریزی دشمن در پروژه نفوذ را رصد کنند. توجه کنیم که آمریکای جنایتکار در آخرین اقدامات 220 میلیون دلار برای راه‌اندازی پروژه‌های فرهنگی بر ضد مردم ایران هزینه کرده است.


از هوشیاری و رصد کیهان در اعتراض به افتتاحیه مفتضح جشنواره فیلم فجر ممنونم! ولی باید اقدام اساسی را برای سینمایی کرد که بنایش را بر بی‌حجابی و لودگی گذاشته است. این بی‌بندوباری افسارگسیخته را چه کسی باید مهار کند؟!


افتخار جمهوری اسلامی و رویش این انقلاب مرضیه هاشمی است که از نیو اورلئان آمریکا به سوی اسلام امام خمینی(ره) آمد نه امثال فائزه هاشمی که با سردبیری روزنامه زن به دنبال ملاقات با انسان فاسد و رسوایی مثل فرح دیبا بود.


آقای رئیس‌جمهور! وقتی گوشت به بالای صد هزار تومان و مرغ به بالای 15 هزار تومان رسیده که بسیاری قدرت خرید ندارند، میلیون‌ها تن برای شب عید ذخیره‌سازی کنید چه سودی به حال ما دارد؟!


چشمی که نمی‌تواند پیشرفت‌ها و خدمات سپاه به نظام و مردم را ببیند چشم نامحرم است. واقعا امام راحل(ره) به حق فرمود که اگر سپاه نبود کشور هم نبود... ان‌شاءالله سبزپوشان ولایت همراه با ارتش و ناجا، سربازان لایقی برای نایب امام زمان(عج) و زمینه‌ساز ظهور حجت(عج) خواهند بود.


با افزایش 3-4 برابری قیمت دلار اکثر اجناس مصرفی مردم هم به همین نسبت افزایش یافت که بسیاری از آنها هیچ ربطی به دلار نداشت ولی بی‌مبالاتی مسئولان اجرایی و عدم نظارت و کنترل بازار، باعث این میزان افزایش قیمت‌ها شد. لطفا مسئولان به حق خون شهیدان فجرآفرین، تحرکی و تدبیری برای این نابسامانی‌های اقتصادی بنمایند. مگر نه اینکه به اقرار خودشان تحریم فقط 20 درصد در مشکلات دخیل است و 80 درصد به مدیریت مربوط می‌شود؟


مگر کالاهای اساسی با ارز 4200 هزار تومان وارد و محاسبه نمی‌شود؟ پس چرا قیمت این کالاها گاه 3 تا 4 برابر شده است؟! نمایندگان دستگاه قضایی و دیگر متولیان امر به چه کاری مشغولند؟!


با تشکر از تولیدکنندگان مستند در برابر طوفان 2 که از شبکه مستند در حال پخش است، خواهش می‌کنم کسانی که این مستند را ندیده‌اند حتما ببینند بسیار روشنگر و بصیرت‌افزاست. خیانت سلسله پهلوی به صورت زیبا، مستند و تصویری بیان می‌شود.


ساختمان چند میلیاردی که در مناطق آزاد بین خرمشهر و آبادان در حال احداث است، سؤالات زیادی را در اذهان ایجاد کرده است. مثلا اینکه با این اوضاع اقتصادی چه ضرورتی برای ساخت چنین ساختمانی وجود دارد؟ لازم است بازرسی کل کشور ورود نماید.


نهادهایی مثل وزارت صمت با ابلاغ لیست قیمت‌های تثبیت شده به خصوص کالاهایی که قیمت‌های مصوب ندارند، مانع افزایش خودسرانه قیمت‌ها شوند. امروز متأسفانه مثلا گوشت قرمز در مغازه‌ها با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود. چرا؟!


با توجه به درخواست سوریه از جمهوری اسلامی ایران برای سازندگی و مراودات اقتصادی با آن کشور، لازم است دولت با برنامه‌ریزی سریع و دقیق، فرصت را از دست ندهد تا پروژه‌های اقتصادی سوریه مانند عراق نصیب برخی کشورهای دیگر نشود.


آیا همه کارهای اساسی کشور را حل کرده بودند و فقط قبور مطهر باقی مانده بود؟! خداوند سایه رهبری را مستدام بدارد که مانع تداوم یکسان‌سازی قبور شهدا شدند...


چرا دولت واریز بسته کمک معیشتی کارگران را به تأمین اجتماعی واگذار کرده است که هیچ پولی به حساب کارگران واریز نمی‌کند؟‌چرا به حساب یارانه‌ها واریز نمی‌شود؟ دولت لطفا با استعلام از تأمین اجتماعی اسامی کارگران را دریافت و سپس بسته حمایتی را به همان شماره حساب یارانه‌های افراد واریز کند.


چند سال قبل برابر تکلیف قانون، انشعاب فاضلاب از سازمان آب خیابان نبرد را در 22 قسط خریدم! به علت عدم پرداخت 2 قسط آخر و عدم اقدام سازمان آب برای انشعاب فاضلاب، هفته قبل اقدام به قطع آب منزل ما کرده است! لازم به یادآوری است که تمام قبوض مصرفی آب طبق تاریخ پرداخت شده و هیچ‌گونه بدهی ندارم.


این روزها وقتی به مقایسه چهل سال پیش تا به حال پرداخته می‌شود. انسان با مشاهده این همه پیشرفت حسرت می‌خورد که مدیران فعلی متاسفانه سرعت پیشرفت را کند کرده‌اند.


دولتمردان که این روزها در مراسم‌های جشن‌های چهل سالگی انقلاب شرکت می‌کنند باید ابتدا به خواسته امام راحل (ره)‌و خلف صالحش توجه کنند. خواسته هر دو بزرگوار ایستادگی در برابر شیطان بزرگ و مبارزه با تبعیض، فساد و اشرافی‌گری بوده و هست!


با اعلام رسمی راه‌اندازی کانال مالی اروپا، حالا اجرای کامل آن را منوط به اجرای برجام و پذیرش FATF کرده‌اند! آقای روحانی گفته بود با اجرای برجام، تحریم‌ها بالمره لغو می‌شود نه با پذیرش FATF؟! یعنی اصرار بر راه حلی مثل کانال مالی اروپا گره زدن برجام به FATF بود؟ با وجود عدم تضمین بهبود اوضاع و رفع تحریم‌ها، کدام انسان عاقلی زیر چنین برنامه‌هایی را امضا می‌کند؟!


کشورهای اروپایی در برجام و توافق جدید آن ثابت کردند مانند شیطان بزرگ قابل اعتماد نیستند. اعتماد به کشورهایی مثل فرانسه شرکت‌های پژو و رنو را از ورشکستگی نجات داد ولی ذخایر ارزی ما را به تاراج داد. ولی مثلا همین فرانسوی‌ها در موضوعاتی مانند برجام و تحریم‌های علیه کشورمان با آمریکا و دشمنان تابلودار کشورمان همراه شدند و از پشت خنجر زدند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: